• Wie denkt Hier allemaal dat Tom een Player is?

    Ik denk persoonlijk van niet, het is gewoon een 'rol' want waarom duiken er dan niet overal meisjes op die zeggen dat ze met Tom hebben geslapen, volgens mij is Tom helemaal niet zo oversext zoals beweert word, maar is zijn imago gewoon gebaseerd op een roddel.

    Xx

    hij is gewoon op zoek naar de ware maar dat wilt hij niet toegeven..
    ik denk eerder dat hij daar mee bezig is dan met playen.. ik denk dat hij eerder gewoon geen meisjes wil kwetse en dan maar zegt one night stand.. maar ik denk wel dat Tom goede gevoelens heeft en echt opzzoek is naar de ware.. en niet playt


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik geloof er echt niks van... waarom kenne we anders alleen ann-katrin (of hoe ze ook mag hete...) Bill zei in de vanity fair wel da hij nooit zou doen wa zijn broer deed, omdat zijn bed de enige plaats heeft waar hij nog iets van privacy heeft... Mss brengt tom al is een meisje mee, maar ik denk ni veel meer dan andere (bekende) mense van zijn leeftijd...

    denk geheel mej mee sista echt tis e roddel tis e gezonde joengen da zal zkr wel ma veel one night stands peisk nu toch nie we goant moetn gaan vragen e :p


    xX_tink_Xx

    tom is zeker player dat zie je ook wel aan hem hea maar dat vind ik wel leuk aan hem


    Sick and tired of needing your affaction

    als hij écht een player zou zijn, zag je toch wel veel meer foto's van Tom samen zoenend met een meisje??


    De foto's die ik heb gezien van Tom met een meid zijn steeds dezelfde en hij ziet er daar best wel aangeschoten/dronken uit:P

    Pff oké zal ik alles even uittypen/uitleggen? :')

    Want het is vrij verwarrend ja.
    Nu Tom nam in 2005 het imago 'player' aan. Ging gewoon goed, aber ja geen bewijs he? Toen kwam ook zijn goeie ex vriendin Julia hem flink de grond in boren door te melden dat hij helemaal geen player is, en juist heel verlegen is enzo. Nu toen kort daarop besloten ze daar wat aan te doen.
    Op de afterparty na Bambi hebben ze Tom op de foto gezet met flink wat meiden in een paar leuke poses. Hier kwam ook Ann-Kathrin het hoekje om kijken.
    Dat was zegmaar zijn tegenprestatie.
    Verder is er nog één meidje geweest, een half jaar teurg, die claimde de vriendin van Tom te zijn, waarop Tom antwoorde dat ze slechts een one-night-stand was.
    Dat wás het. Verder is er nooit iets gebeurt. Hij liegt dat hij barst, maarja. ^^ Het is wel voor z'n imago.

    Pff oké zal ik alles even uittypen/uitleggen? :')

    Want het is vrij verwarrend ja.
    Nu Tom nam in 2005 het imago 'player' aan. Ging gewoon goed, aber ja geen bewijs he? Toen kwam ook zijn goeie ex vriendin Julia hem flink de grond in boren door te melden dat hij helemaal geen player is, en juist heel verlegen is enzo. Nu toen kort daarop besloten ze daar wat aan te doen.
    Op de afterparty na Bambi hebben ze Tom op de foto gezet met flink wat meiden in een paar leuke poses. Hier kwam ook Ann-Kathrin het hoekje om kijken.
    Dat was zegmaar zijn tegenprestatie.
    Verder is er nog één meidje geweest, een half jaar teurg, die claimde de vriendin van Tom te zijn, waarop Tom antwoorde dat ze slechts een one-night-stand was.
    Dat wás het. Verder is er nooit iets gebeurt. Hij liegt dat hij barst, maarja. ^^ Het is wel voor z'n imago.

    Dat is dus helemaal precies hetzelfde als wat ik wou zeggen, maar ik kon het niet onder woorden brengen XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hmhm, geloof het of niet, het is de keiharde waarheid. Hij is zo gemaakt, gevormd, niet uit zichzelf. ;)
    Merk je ook aan het begin, toen stelde hij zich nog helemaal niet play-alike op. Pas toen die 25 roddel kwam - die hij overigens niet zelf heeft verzonnen - ging hij erin mee.

    Wie denkt Hier allemaal dat Tom een Player is?

    Ik denk persoonlijk van niet, het is gewoon een 'rol' want waarom duiken er dan niet overal meisjes op die zeggen dat ze met Tom hebben geslapen, volgens mij is Tom helemaal niet zo oversext zoals beweert word, maar is zijn imago gewoon gebaseerd op een roddel.

    Xx


    ik denk dat je idd gelijk heb en ik denk dat ze trouwens allemaal wel eens meiden in hun kamer hebben zelfs gustav die vrij rustig lijkt ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    hoe moet ik dat ruiken?
    ik weet niet wat hij allemaal uitspookt, en dat boeit me ook eerlijk gezegt totaal niet!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Weetje, ik ken tom niet persoonlijk [was het maar!] en alle anderen Quizletters wrss ook niet. Maar ik denk dat als je Tom leert kennen,dat het een fantastische Jongen is, en Dat Bill,Gustav & georg dat ook zijn. Ik bedoel,het zijn echt nog 4 kleine Jongens,van manier van doen,en ze hebben toch al niet zo'n groot ego als al die Amerikaanse sterren!
    dat tom van meiden houd is toch normaal! Welke Jongen houd nu niet van een Mooi meisje ?!Tom zou zogezegd toch zo playerig zijn ?! Maar Die Jongen heeft ook gevoelens hoor, en hij zal ook wel weten dat een meisje dat ook heeft, hij zal ze wel met respect behandelen..

    x'


    And all the girls in the front row scream your name.

    Achja boeien, niemand hier kent hem persoonlijk..Dus eigenlijk hebben we ook niets te denken:P Hij zal de ware ook ooit wel vinde dus;)


    Inderdaad!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Achja boeien, niemand hier kent hem persoonlijk..Dus eigenlijk hebben we ook niets te denken:P Hij zal de ware ook ooit wel vinde dus;)

    Mee eens.

    Hij zal wel van meisjes houden maar de media blaast dat gewoon op ( like always ) en trouwens ik ken meisjes die een meet & greet hadden en ze zeiden dat ze echt totaal anders waren dan wat je allemaal over hun hoord.

    ne kdenk et ni!e mss een beetje jah tom houd van meisjes


    - -