• Wie denkt Hier allemaal dat Tom een Player is?

    Ik denk persoonlijk van niet, het is gewoon een 'rol' want waarom duiken er dan niet overal meisjes op die zeggen dat ze met Tom hebben geslapen, volgens mij is Tom helemaal niet zo oversext zoals beweert word, maar is zijn imago gewoon gebaseerd op een roddel.

    Xx

    Tom is geen player, En dan zouden idd ook over meisjes moeten opduiken enzo.

    Het is gewoon een stomme roddel


    Let the Night embrace you

    jah of hij nodigd miss wat meiden uit op zn kmr maar dat hij er verder niets mee doet dan alleen prate ofzo;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Achja boeien, niemand hier kent hem persoonlijk..Dus eigenlijk hebben we ook niets te denken:P Hij zal de ware ook ooit wel vinde dus;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    hij moet doen waar hij zich fijn bij voelt.
    zolang hij me vriendinnen niet playd mag hij van mij playen. maar als hij het doet(elke player) zet ik hem voor lul:D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.



    Ik denk persoonlijk van niet, het is gewoon een 'rol' want waarom duiken er dan niet overal meisjes op die zeggen dat ze met Tom hebben geslapen,

    Xx
    like, privacy, en afspraken?



    (bericht aangepast door een moderator)


    You'd took my breath but I'll survive.

    hij moet doen waar hij zich fijn bij voelt.
    zolang hij me vriendinnen niet playd mag hij van mij playen. maar als hij het doet(elke player) zet ik hem voor lul:D


    net alsof we hem ooit tegen gaan komen maarja


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    pff oud en wijs genoeg XD
    er zal wel iets van waar zijn maar het wordt allemaal veel te overdreven verteld .
    als die ooit iemand vast zou hebbe zou die da mißchien nimeer doen he maja da wete natuurlijk ni he XD .
    kvind eigelijk wel als het waar zou zijn da hij gelijk heeft , je moet van het leven profiteren en da doe ik ook =P

    dat hij met veel meisjes naar bed gaat, is denk ik wel waar.. Nu ja, hij is ook maar een mens he? ^^ (en aangezien je van duitse hiphop meer hormonen produceert of hoe zat het daar xD kan hij er ook niet aan doen x])

    maar ogg, hij gebruikt condooms (vlieghavencontrole) dus zolang hij het safe doet, no probleme tog ^^

    en euh.. als jij met Tom naar bed zou geweest zijn, zou jij het dan tegen iedereen gaan zeggen? ook als je weet dat heel vele meisjes dan pokkejaloers zouden worden, en waarschijnlijk wraak willen nemen? Als je soms hoort hoe sommige meisjes uit pure jaloezie worden gepest en getreiterd, gwoon omdat ze eens op het podium zijn geroepn door Bill, dan is het denk ik niet verstandig om het te zeggen als je met Tom zou geslapen hebben..

    Volgens mij is hij wel al vaak met meisjes naar bed geweest en doet hij wel playerachtig, maar wete, volgens mij is die gewoon zo. Die meisje moeten niet percé opduiken omdat het toch maar onenightstands waren. Tom heeft de laatste tijd zelfs veel te weinig tijd daarvoor, dus..

    tm is geen player! hij overdrijft gewoon een beetj om te stefen zgt hij: ja ik heb sex gehad in men auto;) ma das allemaal ni waar ok hij zal wel one-night stands gedn hbbn ma ik dnek ni zo veel als ze zeggn daarbij ik geloof zelfs da bill is om te lachen er een mop over had gemaakt om het duidzlijk te mkn da het een grap was ma da laatste weet ik ni zkkr


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tom is echt geen player! ik geloof er niet in hoor!
    waar moet hij ze allemaal neuken? dat doet hij zeker in de tourbus waar de rest ook bij is... dacht het dus niet! tom heeft dan wel ene grote bek maar altijd meisjes pakken doet hij echt niet! laatst had hij in een intervieuw verteld dat hij veel respect voor meisjes had en dat hij nooit hun harten wilden breken, nou dat zegt mij al genoeg ;)
    tom is en blijft een lekker ding!


    They are 4kids on stage spreading magic around theWorld

    Het is zijn imago, maar het is niet echt. Hij bespeelt het alleen alsof het zijn gitaar is, en voor de mensen die hem gewoon even zien komt hij vrij overtuigend over.
    Hij heeft vast one-night-stands net als de anderen, maar hij legt het er extra dik bovenop. Dat is wat zijn imago is, en dat zal altijd zo blijven.

    Weetje

    Ik vind Tom eigenlijk geen player ;)

    Ik bedoel, heb je hem al 1 meisje zien zoenen of met een meisje de koffer in duiken?
    En ik ga ook akkoord met wat : Bomm zegt :)

    Xxx

    Ik denk niet dat hij een echte player is. Echte players kwetsen meisjes en geven er dan niet om en ik denk niet dat Tom dat zou doen. Maargoed dat is weer zoiets wat de media gelult heeft, mensen die al een M&G hebben gehad of zoiets vonden Tom meestal verlegen maar wel stoer. Dusjaa en trouwens ongelijk kan ik hem niet geven, hij is een 18-jarige jongen en de helft van de wereld ligt aan zen voeten die jongen geniet er gewoon van! ^^

    Als er zoveel mensen zijn die zeggen dat hij met X aantal meisjes jeweetwel, zal er wel iets van waar zijn. Als je bedenkt dat ze dat alleen bij Tom zeggen en niet bij de anderen, stel ik me er toch vragen bij. Natuurlijk is hij wel ook suprlief! Hij houdt gewoon van vrouwelijk sgoon xD