• Wanneer Fay een 2 jaar oud dagboek vind, begint een nieuw verhaal. Ze raakt als het ware verdoofd en wil alles weten van het dagboek. Wie de eigennaar is, wat diegene erin geschreven heeft. Alles. Ja, ze besluit het gewoon te lezen. Wat kan er nou met haar gebeuren. Het is niet alsof er een vloek op dat dagboek rust. Maar wat ze in het dagboek leest, zijn stuk voor stuk schokkende dingen. Ze moet die zogenaamde B. Kaulitz vinden. Alleen heeft ze geen idee wie het is. Misschien is het wel helemaal niet de naam van een persoon. Straks is het gewoon de plaats waar het dagboek vandaan komt. Als Fay daar moet gaan zoeken naar de eigenaar, vind de hem dus nooit. Zal Fay er ooit achter komen van wie het mistrieuze dagboek is? En wat gebeurd als ze er achter zou komen? Zal de persoon van wie het dagboek was moeten helpen? Maar waar mee helpen? En waarom is de laatste bladzijde van het dagboek nooit afgeschreven?


    Deel 1:
    http://www.quizlet.nl/quiz/282451/this-story-begins-when-i-find-a-diary-of-one-b-kaulitz-1/


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik ga hem maken ;D

    ik Ga hem maken dude n____n

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Sounds like my story T.T


    Your make-up is terrible

    Sounds like my story T.T


    Sorry, wist ik niet..


    Tom and Georg could write a bad romance.