• Iedere dag is weer hetzelfde. ik sta op, zit te knoeien met mijn haar en ga naar school. Tot dan is er geen probleem, maar als ik op school aankom ben ik plotseling depressief. Daar komt nog is bij dat ik een 'vriendin'heb die de hele tijd rond me hangt en gehaat word door heel de klas. Mijn grote crush ziet me niet staan, eigenlijk wel maar hij doet niets. ik word er gek van! en dan heb ik vandaag ontdekt dat er twee andere jongens nog op mij zijn. Mijn leven is ingewikkeld, het klinkt misschien niet zo, maar het ís wel zo. Ik kan er niet meer tegen en zit de hele tijd te denken om van school te veranderen. Vertrouwen in iemand hebben ken ik ook al niet. Zo dat wou ik even kwijt en voor alle mensen die ik hier ken op Q, ik heb een ander profiel aangemaakt waar ik in alle rust en stilte kan leven. Wie dat profiel wilt weten stuurt maar even een pb.

    I don't care about clever, I don't care about funny.


    All was well.

    Heey lieverd. Tja leven is ingewikkeld. Ik heb ook soms het gevoel dat ik vn al die drukte ff wil af zijn en gewoon ergens naartoe wil gaan waar niemand me kent en gwn mijn eigen ding gaan doen. Maar spijtig genoeg gaat dat niet. Ik hoop dat je ff kan nadenken over je leven en dat je er uitgeraakt. Alleszins als je is wil praten, Ik ben er vr je. <'3


    A. ikmisje.

    Ja, dat van mij is ook stierenschijt.


    Bored.

    Dat je crush je niet ziet staan.. dat kan eenmaal gebeuren. En ook al als je vriendin gehaat wordt door anderen, in een echte vriendschap maakt dat geen verschil.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het spijt me zeer aan mijn gebrek aan medelijden, maar voorzover ik kan lezen heb jij het helemaal niet zo slecht. Er zijn mensen die van school gepest worden, misbruikt worden door hún crush en noem maar op. ik vind dat jij voorlopig weinig reden tot klagen hebt maar hé wie ben ik.
    Wens je igg wel succes.


    BAM!

    Mijn leven is precies hetzelfde, alleen mijn "beste vriendin" doet kut, en geen een jongen valt op mij. En oja, heb jij een kutjochie die je de hele tijd prikt en klote loopt te doen?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Het leven is moeilijk.
    Maar alles komt goe (: Gewoon afwachten,
    En mss moeje tegen die "vriendin" zegge daje even ni me haar wilt omgaan omdaje het moeilijk hebt en alleen wilt zijn, en mss moeje jou crush eens aanspreken. En die 2 jongens die op jou zijn even negeren en dan vertellen daje nix vo hun voelt enz


    Mss kan da helpen ik weet ni

    Veel succes meisje


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds