• Mijn mening.
    Ik vind, dat als je zegt dat je lelijk bent of/en dik en dat je dan geen foto in je fotoboek hebt staan. Dat is best, dom.
    ik ben dood vandaag, sorry dus jullie mijn gezeik even aanhoren.
    't slaat alleen nerges op.

    Jullie mening?

    Weetje wat nog dommer is?
    Dan gaan mensen allemaal foto's in hun fotoboek doen en dan staat er als titel : Ik ben lelijk daar,ik ben stom daar,ik kijk daar stom,ik ben vet dik enz. enz. Dan heb ik liever geen foto's.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Ik zeg altijd dat ik knap ben :Y)


    Your make-up is terrible

    Weetje wat nog dommer is?
    Dan gaan mensen allemaal foto's in hun fotoboek doen en dan staat er als titel : Ik ben lelijk daar,ik ben stom daar,ik kijk daar stom,ik ben vet dik enz. enz. Dan heb ik liever geen foto's.

    Eens,
    dan heb ik neigingen om te gaan reageren 'ben je ook.' maar ja, er zijn mensen die dat niet kunnen hebben hé!

    Ik vind het ook dom. Dan willen ze alleen maar horen "Neee, je bent mooi" en die shit =.=
    Moet je eigelijk bij zetten "Ja, je hebt helemaal gelijk: je bent lelijk."

    hey ik ben niet dik en niet dun en ik heb ook geen foto's in en foto ding waarom zou ik heb er toch niets aan :p


    Love sheds light one the darkest of times

    (...)
    Eens,
    dan heb ik neigingen om te gaan reageren 'ben je ook.' maar ja, er zijn mensen die dat niet kunnen hebben hé!

    Precies. x]


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Weetje wat nog dommer is?
    Dan gaan mensen allemaal foto's in hun fotoboek doen en dan staat er als titel : Ik ben lelijk daar,ik ben stom daar,ik kijk daar stom,ik ben vet dik enz. enz. Dan heb ik liever geen foto's.

    dat is vissen naar complimentjes you know. en als je ze gelijk geeft, dat ze bijv dik zijn dus, zijn ze beledigd. zeg het dan in de eerste instantie niet. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze kunnen het ook anders bedoelen, misschien trekken ze een raar gezicht en zeggen ze daardoor: "Ik zie er niet uit"
    Snappie?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat heb ik uit pure frustratie ook boven een paar van mijn foto's gezet. Maar daar is het ook gewoon duidelijk sarcasme =='
    Als ik dat ergens zie staan dan heb ik echt de neiging om te zeggen dat ze inderdaad lelijk zijn en een uitzonderlijk goede zelfkennis hebben.


    Bored.

    Die mensen willen gewoon complimenten krijgen. En moest je dan toch iets verkeerd zeggen, zijn ze op hun tenen getrapt. >_<

    Mensen die zeggen dat ze lelijk, dik enzo zijn, zijn ook zo. Tenminste, als zij het vinden zal het wel zo zijn dus noem ik zo ook lelijk. :Y)


    Hello, I'm Henry.

    Weetje wat nog dommer is?
    Dan gaan mensen allemaal foto's in hun fotoboek doen en dan staat er als titel : Ik ben lelijk daar,ik ben stom daar,ik kijk daar stom,ik ben vet dik enz. enz. Dan heb ik liever geen foto's.



    dan heb ik zoiets van 'Ja je bent daar dik op, kutkind.'
    Als je jezelf lelijk/dik vind, zet dan geen foto's van je op het internet. Maar dan heet dan weer aandacht zoeken.


    -

    Ik vind het ook dom. Dan willen ze alleen maar horen "Neee, je bent mooi" en die shit =.=
    Moet je eigelijk bij zetten "Ja, je hebt helemaal gelijk: je bent lelijk."

    of iets in de trant van 'past bij je innerlijk' of 'ach, tegenwoordig kunnen ze overal wat van maken'
    :']
    ik hb echt een hekel aan complimentvissers. =/


    Mew <3