• Hello People,
    eerst en vooral iedereen die hier op geklikt heeft een probleem met zichzelf!
    Duzzz,
    waarom laten we hier niet klagen over onszelf.
    ik vind mezelf namelijk vèèl te dik xD
    nu jah,
    de ene dag eet ik erop los terwijl ik andere dagen niets dan weer wil eten xD
    Ik ben dus 1m 66
    en weeg 60-62 Kg xD
    Vèèl te vèèl duz hè ;)
    Nu jah,
    klaag maar mensen!
    x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Damn jullie weten echt niet wat dik is he ='D dit is te komisch gewoon XD "Oh ik ben zo zwaar ik weeg wel 60 kilo" Come on xD!


    Misschien leiden ze wel gewoon aan aanstelleritus.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik ben dik. (huil)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben 1.67 en weeg 40 kilo en ik ben er niet blij mee. (:
    zou wel wat zwaarder willen zijn ^^

    ik ben rond 1.70 weeg 53-54 kilo maar als ik weer hele erge stress heb val ik weer ontzettend af :L
    maar iedereen zegt dat ik een mooi figuur heb:O gelukkig dat ALS ik aankom het naar de goede plekken gaat(A)

    Ik ben vééééél te mager.
    Nee daar word je blij van --' Niet dus!
    Ik ben 1.68 en weeg 46 KG.
    Daar hoef je niet trots op te wezen! Dus wees blij dat je iets steviger bent. ;)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik vind degene die de woorden "dik" en "dun" heeft bedacht een brutale rotzak. Het gaat er niet om of je een kilootje meer of minder weegt, het gaat erom of je lekker in je vel zit.


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Gaan we even normaal doen, ja?
    Als het is om MisterCool naar beneden te halen, ga dan naar een ander topic, ze heeft het zo al moeilijk genoeg.

    Ik vind degene die de woorden "dik" en "dun" heeft bedacht een brutale rotzak. Het gaat er niet om of je een kilootje meer of minder weegt, het gaat erom of je lekker in je vel zit.


    wel,
    ik voel me niet goed in m'n vel.
    blij dat het vakantie is ze :(


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Oké, enough.
    Slotje :')


    I recycle my thoughts.