• Hoii mensjes ^_^
    Ik zit met een verhaal en ik wil het graag kwijt en ik wil graag weten wat jullie zouden doen.
    Bij mij zit er een leuke jongen op school. Hij zit in de 4e en ik in de 2e. een paar vriendinnen weten dat ik hem leuk vindt. Met 1 vriendin (wat nu geen vriendin meer is) heb ik ruzie gehad en toen heeft ze een briefje geschreven naar hem. Zonder dat ik het wist en wilde. Toen ik het wist ben ik naar een paar meiden gegaan die bij der zaten toen en heb gevraagt wat er in stond maar ze wouden haar niet verlinken ze zeiden alleen dat het een soort "liefdesbriefje" was. En nu zit hij me de hele tijd aan te kijken en dat groepje meiden wat naast hem zit ook.
    Wat zouden jullie doen..??
    Op hem afstappen of hem een beetje negeren.
    Willen jullie alsjeblieft hier op reageren want ik zit er erg mee. Want de meeste mensen die ik ken vinden hem homo terwijl ik dat niet vind. (hij heeft ongeveer hetzelfde haar als Alex Evans iets langer en een piercing onder zijn lip).
    Ik weet echt niet wat ik nu moet doen..

    X. Natalieeé


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Gewoon naar hem toe gaan, je moet toch ooit duidelijkheid hebben?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gewoon naar hem toe gaan, je moet toch ooit duidelijkheid hebben?


    Jhaa ik zag jullie berichtjes staan erop afstappen en ik was eigelijk wel van plan om het te doen..
    De volgende dag in de pauze liep mijn mentor rond en mij vriendinnen zeiden tegen hem dat hij er ook zat toen is hij op hem afgestapt en gezegt dat iemand hem leuk vind. Diegene die ik leuk vind zei dat hij benieuwt wie het was en dat hij opzoek was naar iemand van zijn leeftijd en dat hij iemand op het oog had..
    Hij vroeg ook wie het was en toen zei mijn mentor dat hij daar nog wel achterkwam..
    ik schaamde me wel een beetje dat hij op hem afstapten maar ben eigelijk toch wel een beetje blij.. :D

    en misschien laat ik het hem ook wel weten ;)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield