• Yelloo piemels,

    Daar hadden we het een tijdje geleden over in de wiskundeles xp Maar het is echt heeeel freaky ! blijkbaar is het nummer 1,62 een schoonheidsideaal. ene geleerde heeft een getallenlijst opgesteld en die is zo: 1 1 2 3 5 8 13 21...
    wat is het verband tussen die lijst? wel.. het volgende cijfer vind je door de twee die ervoor komen op te tellen. dat is in dit geval dus 0 + 1 = 1,1 + 1 = 2, 1 + 2 = 3, 2 + 3 = 5,... nu het rare is als je al die getallen door elkaar gaat delen kom je uit op 1,62nogenkelegetallen...
    op die rij heeft Leonardo Davinci zich gebaseerd en heeft een masker ontworpen waarvan de afmetingen allemaal 1,62 zijn. een clown heeft dat masker nagemaakt in een programma op de pc en dat masker past précies op het gezicht van Angelina Jolie, de mooiste vrouw ter wereld volgens veel mannen. onze leerkracht had ook enkele driehoeken getoond en wij moesten er de mooiste uitkiezen. bijna iedereen koos nummer 2, die afmetingen waren allemaal 1,62! als je die driehoek steeds gaat opdelen in twee delen en die delen met elkaar verbind kom je op een soort slakkenhuis uit, dus de afstand van 1 'rimpel' in een slakkenhuis is 1,62. de afmetingen van je DNA is 1,62.. en nog enkele dingen. zoek maar op op YouTube vul iets in van 1,62 en dan vind je wel..

    x3


    All was well.

    Ja weet ik, werd ook toegepast in de griekse bouwkunst=D


    Get outta my head!

    Als je lang genoeg doordenkt heeft ook alles het nummer 1.
    en 2.
    en 3.
    en 4.
    enz. Als je maar lang genoeg denkt heeft elk cijfer wel iets speciaals. net als het nummer 11 ofzo met 9/11. dan gaan ze echt de passagiers delen door het nummer van het vliegtuig keer nog iets ofzo. The number 23 is een film die daar over gaat =)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oO pas was iets op tv, dat ze een 'masker' en die hielden ze voor iemand's gzicht [vrouw], en toen hadden ze wel iets over de mooiste blablabla.. en maar 1 vrouw had het van de 20 ofzo, tenminste haar geziht paste er 'precies' in x]. vond wel vaag x']


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Als je lang genoeg doordenkt heeft ook alles het nummer 1.
    en 2.
    en 3.
    en 4.
    enz. Als je maar lang genoeg denkt heeft elk cijfer wel iets speciaals. net als het nummer 11 ofzo met 9/11. dan gaan ze echt de passagiers delen door het nummer van het vliegtuig keer nog iets ofzo. The number 23 is een film die daar over gaat =)


    Hallo! je DNA heeft 1,62 dat masker past op alle mooie vrouwen en mannen. een slakkenhuis, elke 'rimpel' heeft précies 1,62 als afstand. enz.
    die andere getallen zijn stom zo kan je idd blijven verder zoeken, je komt altijd wel op iets uit. maar die driehoek? misschien 2 mensen op de 24 vonden een andere mooier..


    All was well.

    alle driehoeken zijn lelijk. Miss kan dat komen omdat die driehoek de meest aansprekelijke vorm heeft ofzo.? weet ik veel xD
    Een slakkenhuis gaat van groot naar klein dus dat kan toch niet?
    En tja het is maar wat je mooi vind. Ik vind adje de zwerver een lekker ding maar die is zo mager dat dat masker van hem af valt:Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    OMG. Vet eng :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    alle driehoeken zijn lelijk. Miss kan dat komen omdat die driehoek de meest aansprekelijke vorm heeft ofzo.? weet ik veel xD
    Een slakkenhuis gaat van groot naar klein dus dat kan toch niet?
    En tja het is maar wat je mooi vind. Ik vind adje de zwerver een lekker ding maar die is zo mager dat dat masker van hem af valt:Y)


    Whaa, je foto is cool, Joytje. :Y)

    Oké, on topic: Ja, het is vreemd. Maar het is net zoals dat 'alles uit vier bestaat'. Bijvoorbeeld, je neemt een willekeurig woord, zoals "piano". Dat heeft vijf letters. En hoeveel letters heeft het woordje "vijf"? Vier letters. n_n Zie je, zo zijn er wel meer 'enge' dingen.


    " I'm not your boyfriend, baby. "