• Please,Niet alleen lezen,Maar ook ff reageren,Zou jullie erg dankbaar zijn! ;)

    Hoii Mensjes.

    Ik kreeg ineens een Inspi aanval x'] En kreeg een idee vooor een nieuwe serie. alleen wil ik graag weten wat jullie er van vinden.

    Het word een verhaal met Bill en Tom.1 van hun is een player [/ikweetnognietwie] Hij heeft al heeel veel meisjes het bed in gekregen.Hij geniet er van.Maar heeft niet door wat hij de meisjes aandoet.Dan heeft hij een gevoelig meisje te pakken,.Hij gebruikt haar net zo hard.En vind het veelste mooi,Om stoute dingen met haar te doen.Zij word helemaal verliefd op hem,En denkt dat hij van haar houd. Zij houd echt mega veel van hem,En zou er een moord voor willen doen. Maar beetje voor beetje,Komt ze er achter wat hij doet,En wat hij wil.Via zijn broer[tje] en via andere meiden,Waar hij al mee heeft gespeelt. Ze barst van verdriet,Wanneer Hij haar pijn doet. En ze gaat helemaal stuk.Is er nog iemand die haar kan Helpen? of is het te laat?

    goed idee,Of niet? :$

    PLEASE LAAT WEL FF WAT WETEN,EN GA NIET NIETS ZEGGEN.


    Sometimes it's best not to care.

    En als jullie ff zo lief zijn, Willen jullie dan ook ff zeggen,Wie de player moet zijn? Bill,Of tom!


    Sometimes it's best not to care.

    tom de player en het is een goed idee


    love is dead and dead is love

    Die teksten onder en boven je topic, helpen toch niets. Als mensen het niet aanspreekt, reageren ze niet. Of zelden. Like, duh.
    Het idee is opzich leuk, zeg maar. Maar alleen, ik vind je schrijfen niet zo wauw zegmaar. Maar als jij hem wilt maken, moet je het doen. (:

    mening dude.

    Die teksten onder en boven je topic, helpen toch niets. Als mensen het niet aanspreekt, reageren ze niet. Of zelden. Like, duh.
    Het idee is opzich leuk, zeg maar. Maar alleen, ik vind je schrijfen niet zo wauw zegmaar. Maar als jij hem wilt maken, moet je het doen. (:
    mening dude.



    Dankjewel. maar, wat doe ik niet goed dan? =[


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Dankjewel. maar, wat doe ik niet goed dan? =[

    Jou zin;'
    Het word een verhaal met Bill en Tom.1 van hun is een player [/ikweetnognietwie] Hij heeft al heeel veel meisjes het bed in gekregen.Hij geniet er van.
    Mijn zin;
    Het word een verhaal met Bill en Tom. 1 van hun, is een player. Hij heeft al veel meisjes in bed gekregen. Hij geniet ervan.
    en dan op het laatst zeggen, wie vinden jullie dat de player moet zijn?
    ofzo iets (:
    [Het is een tip.]

    (...)
    Jou zin;'
    Het word een verhaal met Bill en Tom.1 van hun is een player [/ikweetnognietwie] Hij heeft al heeel veel meisjes het bed in gekregen.Hij geniet er van.
    Mijn zin;
    Het word een verhaal met Bill en Tom. 1 van hun, is een player. Hij heeft al veel meisjes in bed gekregen. Hij geniet ervan.
    en dan op het laatst zeggen, wie vinden jullie dat de player moet zijn?
    ofzo iets (:
    [Het is een tip.]



    Oowh dat, Ik dagt dat je me serie's bedoelde ofsoo :$ maar bedankt voor de tip =]

    x


    Sometimes it's best not to care.