• Helloo ;3
    Nou, ik heb dus vandaag iets vernomen, twee dingen eigenlijk van PCD, één ervan van alleen Nicole Scherzinger. Het eerste hebben ze gisteren op MNM [/Belgische radiozender] gezegd dat Standaard, een Belgische krant de Pussycat Dolls ging vergelijken met goedkope hoertjes. Ik vind/vond het wel kinda erg dat ze daarmee vergeleken worden, maar ook wel érgens terecht omdat ze zich toch altijd zo 'goedkoop' kleden op concerten.
    Het tweede was wat ik vandaag zag dat er op een concert in Amsterdam van Nicol Scherzinger, dat ze een 'nipplegate' beleefde. Er floepte dus met andere woorden een borst uit haar jurkje dat ze toen aanhad. And er is een filmpje overgemaakt: http://www.standaard.be/video/videoPlayer.aspx?videoId=92550 Ghehe, ik vind het wel grappig eigenlijk : ) Ergens bij 2 minuten ofsoo gebeurt het ^^
    Ik verveel me gewoon, daarom dat ik wat nieuwtjes kwam vertellen 8D
    x3

    ze had het niet eens door (x


    it's cool to know nothing.

    En ze gaat gewoon verder! =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    der tiet floept er bijna uit.
    ik vind t idd een stelletje goedkope hoeren.
    als ze echt goed konden zingen, zouden ze zich nooit zo kleden.. dat doe je ook alleen voor de aandacht


    The economy is suffering, let it DIE!

    Like a real artist^^
    gwn vrolijk verder gaan x'D


    -

    Ik vind het zielig voor der,maar ik vind het wel goed van der dat ze gewoon verder gaat:'D

    wat een drogerd. (=


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind dat ze da goed heeft opgelost, door dat, zowat te negeren

    Dat heb ik gezien, ja. Ik zette toen gelijk mijn camera aan. (:


    Can I crash into your life?

    Ik was daarbij, in Amsterdam.
    Maar als ik haar was had ik hetzelfde gedaan.


    Can I crash into your life?

    der tiet floept er bijna uit.
    ik vind t idd een stelletje goedkope hoeren.
    als ze echt goed konden zingen, zouden ze zich nooit zo kleden.. dat doe je ook alleen voor de aandacht


    Nicole kan wel degelijk zingen. (:


    Can I crash into your life?

    ik vin ze best goe mr hahahad ze het egt niej door


    love is dead and dead is love

    HAHAHA :'D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik vind niet dat ze als hoeren uit zien en ik vind ze ecdht goed zingen

    Damn.. hij doet het niet =='
    Wat de kleding betreft: Natuurlijk moet je er wel fatsoenlijk uitzien om muziek te kunnen verkopen wat bij de doepgroep past, maar dat ze nauwelijks kleding dragen gaat mij te ver.


    No growth of the heart is ever a waste

    hij doet het niet^^


    Some angels have no wings.