• Wie gaat er naar CB op 10 juli? En wie heeft z'n kaartje al?
    Ik heb 'm net gehaald =D


    Candycorekid.

    Ik heb echt nog 1 hoop, zij moet gewoon mee:D Anders ga ik gwn janken.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    haha, me vader doet het allemaal voor mij. Het is ook absoluut niet zijn muzieksmaak. Volgens mij hééft ie die niet eens XD Hij is bang dat me iets overkomt. Alleen ergens vind ik dat dom, dat ie meemoet.

    Dalijk sta ik daar en dan hoor ik opeens zon man kijhard uit zn dak gaan en het helemaal geweldig vinden, kijk ik om en is het jou vader =D


    Candycorekid.

    (...)
    Dalijk sta ik daar en dan hoor ik opeens zon man kijhard uit zn dak gaan en het helemaal geweldig vinden, kijk ik om en is het jou vader =D

    Hahah xD
    Dat zie ik hem dus No-way doen. Het lijkt me wel vetgeil. Kan ik nog eens met hem gaan xd Maar misschien kan hij goede foto's maken, aangezien hij redelijk groot is XD Soms zijn ouders toch nuttig xd.

    rondje5 heeft al kaartje voor me (A)


    Nvt

    (...)
    Hahah xD
    Dat zie ik hem dus No-way doen. Het lijkt me wel vetgeil. Kan ik nog eens met hem gaan xd Maar misschien kan hij goede foto's maken, aangezien hij redelijk groot is XD Soms zijn ouders toch nuttig xd.

    Grote ouders zijn grappig, mijn pa is 2 meter xD


    Candycorekid.

    CB als Chris Brown of als Cineme Bizarre? Want als het om Chris gaat, ga je een superconcert tegemoed:D (was er laatst;))


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)
    Grote ouders zijn grappig, mijn pa is 2 meter xD

    wow... O__o zó groot is ie ook weer niet xd

    CB als Chris Brown of als Cineme Bizarre? Want als het om Chris gaat, ga je een superconcert tegemoed:D (was er laatst;))

    CB like Cinema Bizarre ^^

    ik ga niet. 8D
    veel plezier aan degenen die wel gaan though!

    YES YES DIE VRIENDIN MAG!


    Candycorekid.

    YES YES DIE VRIENDIN MAG!

    :D

    veel plezier ^^

    @Pride
    Thnx <3


    Candycorekid.

    CB in kleine zaal.
    Omg, ik ga lol hebben. Ik ben al in die kleine zaal geweest =']
    HIJ IS MEGAKLEIN! Er kunnen maximaal 200 mensen in! *lacht zich dood*
    Hadden wij dus met You Me At Six 0:]

    En nee, ik ga niet ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    neej heb kaartje nog nie