Nééh, ik zoek geen aandacht! Ik wil gewoon mijn hart luchten. En kan je er niet tegen, fuck off dan gewoon, and leave me alone! Zonder commentaar te leveren en ga gewoon met je eigen leven verder. [/Even terzijde]
Mijn vriendin heeft me dus fucking hard bedrogen. Ik had dus een jongen, waar ik gevoelens voor had. En hij voor mij. En die jongen was dus de beste vriend van mijn vriendin. Zegt zij dat ze het niet erg vind en het leuk voor mij vind. Na een tijdje kwamen er problemen en hoorde ik dingen van hem via anderen. En hij dingen van mij, ook via anderen. Vandaag heb ik dus vernomen dat een van mijn beste vriendinnen die anderen heeft opgedragen het tegen Sam* te zeggen. Ze heeft ze verplicht, en deden alles voor haar, omdat ze met hen 'flirtte' enzo. Man, ik ben hier aan het flippen, niet te doen. Ik kan haar slaan, haar uitschelden, haar ... Man, ik kan er niet meer tegen. Het enige wat ik nu vraag is rust en nu zit ze me de hele tijd te bellen en berichten te sturen dat ik moet opnemen en dat het haar spijt. Mijn gsm ligt ondertussen al af, maar om de minuut gaat de gewone telefoon. En Sam is ook al de hele tijd aan het irritant doen. Het wordt me echt allemaal een beetje teveel.
Snap je iets niet, vraag het gerust.
Ik zoek geen medelijden, misschien alleen wat hulp.
Ik hoef geen commentaar op mijn leven, of dat ik aandacht zou vragen.
Danku 3.
Walkin' in line.