• AAAAAAA Ö
    Ik heb morgen preselectie voor zingen (ja m'n school doet een zangwedstrijd voor het goede doel SterLeerling) maar we zijn met teveel en daarom wordt er morgen een preselectie gehouden en worden er maar 7 uitgepikt. Ik heb toch wel wat zenuwen maar nu flip ik helemaal!! Ik ga The Best Damn Thing-Avril Lavigne zingen INSTRUMENTAL(lol)! Na lang zoeken heeft een vriendin die voor mij gevonden en ging een meisje uit mijn klas die op een cd branden..stuur ik haar een sms dat ze het zeker niet mag vergeten. Zegt ze me dat ze het nog moet proberen maar dat ze het nu zal doen en dat ik niet te veel moeten zagen--' uiteindelijk stuur ik: en en en en ??
    IK KRYG GEEN ANTWOORD!
    & dat werkt me echt op m'n zenuwen, ik kan die meid zowizo al niet af dus nu moet ze me dit niet lappen! Daarbij ik moet optijd weten of het haar lukt of niet dat ik nog optijd iemand kan zoeken!! (wat nu al eigenlijk onmogelijk is)
    W>at vinden jullie?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    bel haar ! ;)


    ' niks is wat het zijn moet '

    bel haar ! ;)

    als ik haar stem hoor ga ik helemaal door tlint:S
    Ze moet gewoon antwoorden ik vin het zo gemeen van haar! Had ze niet moeten zeggen dat ze het ging branden toch?!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als je hem op youtube kan vinden kan je 'm downloaden met Mediaconverter (gewoon googlen XD)
    Dan moet je de link invoeren en zorgen dat ie 'm als mp3 download, & dan heb je 'm zelf :'DD


    "...she made her home in between the pages of books."

    brand het zelf? maar waarom laat je het háár dan ook branden??


    Als je maar een ananas hebt..

    Vraag het zowiezo al aan iemand anders? Hem dubbel hebben is geen probleem, maar hem helemaal niet hebben. Daar gaat je droomding...


    Walkin' in line.

    I hate it when a guy comes home smelling like his ex-girlfriend. Hihi, dat zinnetje ofzo is gaaf XD


    Life is hard and then we die

    *Ik kan niet branden

    En hey ja ik zal iemand is iets sturen (K) om ook te brande(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik zal voor de zekerheid zelf nog een ander nummer uitzoeken wat je a cappella kan zingen als zij het vergeet. Dan heb je iig iets:Y)
    En veeeel succes (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.