• Leuk,leuk.

    Bedankt voor de leuke mededelingen,. Daaruit blijk ik de meest vaagste, belachelijkste idiootste licht geraaktste koppigste kutste user te zijn. Weetje als je me haar, daar zit ik niet mee, vind je me kut fine for me. Maar zeg het dan right into my face. Ga niet lullig in een topic over me zitten lullen, ga niet mensen uitdagen. GA NIET ZEGGEN DAT JE ME KENT. Het is alvast wel bekent dat ik en Renee ruzie hebben, ineens blijkt iedereen te weten waarover, ook al weet niemand dat echt. Niemand weet ook maar iets over mij, dus oordeel niet al te snel. Vergeven doe ik je nu helemaal niet meer,

    Bij elke ruzie moet mijn naam genoemd worden. Ivy dit Aivee dat. Hou je bek over me, laat me er buiten, vecht het lekker met jezelf uit. Maar niet met mij. En als het alleen maar lukt om mij bij ruzies te betrekken, vergeet dan gewoon liever mijn naam. Daag niet mijn vrienden uit, en geef ze zeker geen ban omdat ze mij verdedigden. Het kan me allemaal geen fuck meer schelen, doe maar lekker schijnheilig. Bitch wat ben jij schijnheilig.

    SCREW YOU!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IS CHAR GEBANT?

    Ja, slaapkop.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    dit bedoel ik niet ruzie zoekend, maar is dát niet precies waar jij gisteravond mee bezig was?

    nee hoor, ik zei gewoon wat ik dacht. Dat Ivy koppig is kan ze niks aan doen maar het is wel een goede eigenschap dat Ivy Ivy maakt n_n

    Had je me ook niet idioot of was het nou belachelijk genoemd.
    Ja dat heb je ook.


    Dat was perongeluk verkeerde reactie geplaatst als je te laat reageert ¬¬'


    I stole the diamonds from your eyes.™

    IS CHAR GEBANT?

    Ja, komt er ook even een achter. Alleen maar omdat ze het voor mij opnam. Jea, wat een eerlijke wereld!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IS CHAR GEBANT?

    Ja, dat hoorde ik daarjuist ook van haar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    IS CHAR GEBANT?

    ja

    Renee nou wil ik geen smoesjes. Je hebt me zo genoemd en daarmee uit. PUNT. En flikker op van dat account ne kom weer op je gewone,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja, slaapkop.



    whaha, sollie, maar ik was er dit weekend niet, behalve zondagavond eventjes.


    IS CHAR GEBANT?



    Ja, komt er ook even een achter. Alleen maar omdat ze het voor mij opnam. Jea, wat een eerlijke wereld!!!


    Djezus, de enige die een ban moet hebben is die ***** die haar een ban heeft doen krijgen.


    -

    nee hoor, ik zei gewoon wat ik dacht. Dat Ivy koppig is kan ze niks aan doen maar het is wel een goede eigenschap dat Ivy Ivy maakt n_n

    misschien is dat precies wat ivy nu ook doet? eerlijk zijn? in mijn ogen wel!
    en als je zo van eerlijkheid houd moet je dit ook maar accepteren.
    maar nee, nu is het tegen jou dus is het ineens stoken? of zie ik dat verkeerd?

    Dude, doe dit ff in Pb's ofzo. Als je liever niet hebt dat iedereen het weet, ga dat dan ook niet in een topic verkondigen. Wij hebben er niets aan, en jij ook niet. Alleen dat je misschien "gelijk krijgt". Ik zeg niet dat jij zo bent, maar de meeste users hier doen dit soort dingen om gelijk te krijgen. Ik geef toe dat ik dat ook heb, maar ik heb ervaring hiermee, in het verleden, dus ik ben ermee gekapt. Dus, volgende keer gewoon een pb sturen en houd ons er alsjeblieft buiten.


    Life is hard and then we die

    Djezus, de enige die een ban moet hebben is die ***** die haar een ban heeft doen krijgen.

    Laat een mod me dan maar bannen, Char schold me uit, wat had ik dan moeten doen? het voor iemand opnemen is niet een ander uitschelden.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Renee nou wil ik geen smoesjes. Je hebt me zo genoemd en daarmee uit. PUNT. En flikker op van dat account ne kom weer op je gewone,

    Ik flikker voor jou niet op ¬¬' en dit account is Bye the way; van een vriendin en mij die op dit moment naast me zit.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    (...)
    Laat een mod me dan maar bannen, Char schold me uit, wat had ik dan moeten doen? het voor iemand opnemen is niet een ander uitschelden.

    ze schold je niet uit, ze zei wat ze van je vond. wat jou die lieve renee maakt. (:

    (...)
    Laat een mod me dan maar bannen, Char schold me uit, wat had ik dan moeten doen? het voor iemand opnemen is niet een ander uitschelden.

    Bitch, wacht maar ik krijg je nog wel zover dat je mij uitscheld, en dan krijg je lekker ook een ban!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Laat een mod me dan maar bannen, Char schold me uit, wat had ik dan moeten doen? het voor iemand opnemen is niet een ander uitschelden.


    toch wel, in mijn ogen dan. Alleen bereik je er niet veel mee


    -

    Nou weetje, ik vraag een mod wel of die dit topic sluit, want jullie maken alleen maar ruzie.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3