• Heloo ;3
    Hmm ik heb een klacht i.v.m dat nieuwe systeem zo dat je geen twee dezelfde berichtne in één topic kan plaatsen op hetzelfde moment. Nou, ik wou daarnet mijn reactie op zo'n ding zetten van het forumsignature voor dat je daar zo'n cijfer aan moet geven. Maar toen kwam erop dat ik dat bericht er al had achtergelaten. Ik had dat inderdaat al gedaan, een pagina of twee pagina's ervoor >,< Ik vind het wél handig dat je geen twee berichten meer tegelijk kan zetten, spammen dus maar dát is niet handig dat je niet hetzelfde cijfer kan geven op een andere pagina >,<
    Ik hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is ofsooo Ô_ô
    <3

    (...)

    Omdat hij denk ik geen tijd heeft om elk topic te bekijken?


    Solly, ik ben nogal hyper >,<

    (...)

    Solly, ik ben nogal hyper >,<

    Oehh, waarom?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, ben ik het mee eens,.


    Listen to what we're not saying..

    Dat zal waarschijnlijk voor het spammen zijn.
    Laten we dan het Forum-Spelletjes-subforum uitsluiten voor het gespam. Er zijn altijd wel is mods online en als er eventueel gespamd wordt kun je dat gewoon tegen een moderator zeggen?


    Can I crash into your life?

    Dat zal waarschijnlijk voor het spammen zijn.
    Laten we dan het Forum-Spelletjes-subforum uitsluiten voor het gespam. Er zijn altijd wel is mods online en als er eventueel gespamd wordt kun je dat gewoon tegen een moderator zeggen?

    inderdaad, soieso denk ik niet echt dat er gespamt wordt bij de spelletjes.

    (...)
    inderdaad, soieso denk ik niet echt dat er gespamt wordt bij de spelletjes.


    Laten we hopen van niet. (;


    Can I crash into your life?

    (...)

    Omdat hij denk ik geen tijd heeft om elk topic te bekijken?

    En topic als, 'rate the signature' niet het allerbelangrijkste zijn op Quizlet.

    (...)
    En topic als, 'rate the signature' niet het allerbelangrijkste zijn op Quizlet.

    De titel is toch ook 'Klacht i.v.m. geen twee dezelfde reacties op één topic zetten'. (:

    (...)
    En topic als, 'rate the signature' niet het allerbelangrijkste zijn op Quizlet.


    Dit gaat toch gewoon over een klacht, niet dan?

    best ri jaah


    love is dead and dead is love

    Je klacht is na aanleiding van het feit dat je in zo'n topic niet 2x hetzelfde kon posten. Dus wel degelijk over die topics.
    Maargoed pb Rutger maar. Wij kunnen hier niets mee.