• Ik vind de oude gebruikersnamen functie nogal irritant, staat niet mooi op profiel.
    Bovendien vind ik het ook niet nodig om mijn oude gebruikersnamen te laten zien, aangezien de oude gebruikersnamen totaal niet meer bij mij passen o_O
    Dus ik zou het vet fijn vinden om een aan/uitknop voor de oude gebruikersnamen functie te hebben.
    Plz, als je het niet met me eens bent, zeg dat dan gewoon en niet scheldend.

    xx Aymey


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Tegen.
    Eerst zijn we voor naamverandering, dan gaan we zeiken omdat we niemand meer herkennen. Dan komen die oude gebruikersnamen op je profiel, is het weer niet goed?


    Das goed gezegd ^^

    Voor de mensen die denken dat ik geen respect heb voor Rutger's werk; Dat heb ik dus wél. Ik vind deze functie gewoon irritant.


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Tegen.
    Het spijt me, ik vond het veranderen van usernamen al irritant. Ik weet niet meer wie, wie is. Ik vind het juist handig dat je nu kunt lezen op profielen wie het zijn. Dan weet je met wie je te maken hebt.

    mee eens. :]

    wat een onzin :'D
    Lelijk voor 't profiel :'DDD

    Laat me niet lachen, ze meeste merkte het niet eens op man.

    ik vin het hoe het nu is beter andrs weet je nooit wie wie is geweest


    love is dead and dead is love

    Ik vind het juist leuk om te kijken op iemands profiel, welke gebruikersnamen ze hebben gehad :]
    Meis, ik ben hier echt op tegen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ja, slotje.
    Het komt er simpelweg niet, dat heeft Rutger zelf in dit topic al aangegeven.
    Dank u.


    Bored.