• Ik vind de oude gebruikersnamen functie nogal irritant, staat niet mooi op profiel.
    Bovendien vind ik het ook niet nodig om mijn oude gebruikersnamen te laten zien, aangezien de oude gebruikersnamen totaal niet meer bij mij passen o_O
    Dus ik zou het vet fijn vinden om een aan/uitknop voor de oude gebruikersnamen functie te hebben.
    Plz, als je het niet met me eens bent, zeg dat dan gewoon en niet scheldend.

    xx Aymey


    Red Bill geeft je vleugels <3

    In principe een goed idee.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat ze er gewoon zijn gekomen omdat je dan beter kan zien welke namen je vroeger gehad hebt als mensen je niet meer kennen ofzo. Ik vind het persoonlijk misschien wel irritant maar wel beter dat ze blijven staan.

    hihi.. opzich ben ik het wel met je eens :P mijn oude gebruikersnamen zijn best wel.. eehm.. hoe zeg je dat... kut...
    Maar mijn nieuwe is nou ook niet bepaalt wat ik wil.. maar kan hem morgen als het goed is weer veranderen...

    maar volgensmij is het zegmaar ook zodat je als iemand zijn profiel en gebruikersnaam verandert.. nog wel gewoon kan zien wie wie is..


    rawr! I'm a pirate

    Ik denk dat ze er gewoon zijn gekomen omdat je dan beter kan zien welke namen je vroeger gehad hebt als mensen je niet meer kennen ofzo. Ik vind het persoonlijk misschien wel irritant maar wel beter dat ze blijven staan.


    Maar als je ook nog op de oude gebruikersnamen kan zoeken is het toch geen probleem?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tegen.
    Het spijt me, ik vond het veranderen van usernamen al irritant. Ik weet niet meer wie, wie is. Ik vind het juist handig dat je nu kunt lezen op profielen wie het zijn. Dan weet je met wie je te maken hebt.


    Life is hard and then we die

    @PsychoGirl
    Ja, dat heb ik ook :3


    Red Bill geeft je vleugels <3

    'Tegen

    ik vind dat onnodig, dan kijk je er toch gewoon overheen =='

    btw als iedereen hem weer gaat uitschakelen weet ik weer niet wie wie is.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mij is dat gelijk, al vind ik het totaal niet storen. Ik vind het zelfs handig eigenlijk!

    Het is wel handig, alleen ik schaam me kapoet voor die oude gebruikersnaam >.<
    En de tijd dat ik die naam had, zat ik nooit op dat account, dus niemand zal me daaraan herkennen :P


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Die knop gaat er idd niet komen :)

    Die oude gebruikersnamen staan er nu niet voor niets he :P


    Dit is mijn signature...

    Nee, waarvoor? 'Dat verpest mijn profiel'. Het is maar één zinnetje...


    I live for the applause, you will die for it.

    Het idee is goed, maar ik vind het gezeik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is dit ookal niet goed?
    Ik bedoel, alles wat Rutger voor ons doet - respecteer ik natuurlijk - wordt niet gewaardeerd. Althans, er is altijd wel weer een minpuntje.
    Dit systeem is juist handig.
    Waarom heb je er last van?


    Can I crash into your life?

    Eigenlijk, wel een goed idee ^^


    I Know It's All Just A Bad Dream Now.

    Tegen.
    Eerst zijn we voor naamverandering, dan gaan we zeiken omdat we niemand meer herkennen. Dan komen die oude gebruikersnamen op je profiel, is het weer niet goed?