• Ja, ik ben een kleuter en ga lekker zielig doen :Y). Een klein tijdje geleden had ik een übercoole zin op mijn profiel staan, tot één of ander kind mijn profiel kwam bezoeken en nu doet of zij de owner ervan is ><.
    Edit.
    Ik zeg het zinnetje niet, omdat half Q. dan weet wie zij is, en ik wil haar niet zwart maken. Zo gemeen ben ik nog niet.
    En het liedje zeg ik ook niet, want misschien heb ik wel ooit eens zin om haar ermee te 'confronteren'.

    Weer edit, voor de mensen die het nog is lezen.
    Die user (CherryHead)'bekende' dat ze het van mijn pro had, en ze weet niet van welk liedje, ha. Ik had gelijk :Y)


    -

    (...)

    als ik zeg welk zinnetje, weet half Quizlet het en ik ben niet van plan om haar zwart te maken, zo gemeen ben ik nog niet.


    Hm ok i get it.

    (...)

    het probleem is dat zij denkt dat dat zinnetje van haar is, maar waarschijnlijk niet eens weet van welk liedje dat is :Y). Bijna niemand kent dát liedje en ik vond dat zinnetje zo zalig, dat ik het op mijn pro zette, tot zij het afpakte en ik het niet meer moest hebben op mijn pro.

    mag ik weten welk liedje het is dan? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar, waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen een mod? Dan kan die er iets aan doen, of zeg je het tegen d'rzelf?

    Maar, waarom zeg je dat dan niet gewoon tegen een mod? Dan kan die er iets aan doen, of zeg je het tegen d'rzelf?


    Omdat een moderator daar niets tegen kan doen (;
    Zolang ik geen 'bewijzen' heb, kunnen zij er niet tussen komen.


    -

    (...)
    mag ik weten welk liedje het is dan? ö


    zie edit.


    -

    aah sielig!!


    love is dead and dead is love

    Ik had zoiets O_O
    ik heb overal LittleSora staan
    hyves
    msn-naam
    vampirefreaks
    und
    hierzoo en bij nog meer profielen...
    Zag ik dat zo'n paar mense ook ervoor little voor de naam staan. Die mij kennen dan O_O of me als vrienden hebben en die naamt heeft ofzoo. i don't know
    Eerst hadden ze dat helemaal niet..
    Maar ik leef met je mee =D


    Special Love <3

    Ik had zoiets O_O
    ik heb overal LittleSora staan
    hyves
    msn-naam
    vampirefreaks
    und
    hierzoo en bij nog meer profielen...
    Zag ik dat zo'n paar mense ook ervoor little voor de naam staan. Die mij kennen dan O_O of me als vrienden hebben en die naamt heeft ofzoo. i don't know
    Eerst hadden ze dat helemaal niet..
    Maar ik leef met je mee =D


    Dat is pas balen. Ik weet niet of dat meisje dat zinnetje ergens anders nog gebruikt, maar het stoort me enorm


    -

    (...)

    Dat is pas balen. Ik weet niet of dat meisje dat zinnetje ergens anders nog gebruikt, maar het stoort me enorm



    Kun je dat niet tegen die gene zeggen dat ze het niet moest doen enzo?


    Special Love <3

    (...)


    Kun je dat niet tegen die gene zeggen dat ze het niet moest doen enzo?


    ben ik mee bezig ^^,


    -

    dat had ik dus met een plaatje. teminsten.. iemand riep dat ik haar Plaatje had gejat, terijl ik het gewoon op internet had gevinden, en ik vond hem gewoon leuk enzu.. en wist ik veel dat iemand anders hem al had ;o en diegene werd meteen boos ><

    Zelf heb ik ook een zinntje, maar dat heb ik gewoon ergens van internet geplukt :]

    Maar is inderdaat wel zukkelijk >< voral als die mensen gaan zeggen dat ze het zelf hebben verzonnen ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yelloo piemels jullie weten het verhaal achter dat liedje niet ennik ook niet, dus ik kon mier weten hoe belangrijk het was. Blijkbaar ben ik nu een faker :Y)


    All was well.