• Ja, ik ben een kleuter en ga lekker zielig doen :Y). Een klein tijdje geleden had ik een übercoole zin op mijn profiel staan, tot één of ander kind mijn profiel kwam bezoeken en nu doet of zij de owner ervan is ><.
    Edit.
    Ik zeg het zinnetje niet, omdat half Q. dan weet wie zij is, en ik wil haar niet zwart maken. Zo gemeen ben ik nog niet.
    En het liedje zeg ik ook niet, want misschien heb ik wel ooit eens zin om haar ermee te 'confronteren'.

    Weer edit, voor de mensen die het nog is lezen.
    Die user (CherryHead)'bekende' dat ze het van mijn pro had, en ze weet niet van welk liedje, ha. Ik had gelijk :Y)


    -

    Tsss.. Doen er ook zoveel by myn zin (Staat niet meer op pro)
    Die mensne zyn gewoon zielig


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jij nie sielig die mensen sielig.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    deden ze ook bij mij x_x das zoo dom echt serieus mensen zijn lozers


    We can only learn to love by loving.

    Je bent zielig? :Y)

    Whaha, 3 die mij gelijk geven, wonder ^^


    -

    Hahneen, je bent niet zielig. ;D Ik had dat eens bij een plaatje van me. >_<

    oké, dan zijn het er nu 4 :Y)


    -

    Niet zielig :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Daar kan ik niet tegen als people je nadoen (en dan ook nog zeggen dat het hún idee was).


    I live for the applause, you will die for it.

    Opzich, het overnemen maakt niet uit. Dat betekend dat ze het een leuk zinnetje vinden. Maar als ze doen alsof ze het zelf hebben verzonnen.. tja. Dat is inderdaad triest.


    Life is hard and then we die

    Opzich, het overnemen maakt niet uit. Dat betekend dat ze het een leuk zinnetje vinden. Maar als ze doen alsof ze het zelf hebben verzonnen.. tja. Dat is inderdaad triest.


    het probleem is dat zij denkt dat dat zinnetje van haar is, maar waarschijnlijk niet eens weet van welk liedje dat is :Y). Bijna niemand kent dát liedje en ik vond dat zinnetje zo zalig, dat ik het op mijn pro zette, tot zij het afpakte en ik het niet meer moest hebben op mijn pro.


    -

    Omg, ik krijg het ervan als mensen me beginnen na te doen. Echt zo stom. ><


    Listen to what we're not saying..

    gebeurd mij ook weleens, ik vind het zielig =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Welk zinnetje dan [/nieuwsgierig]
    And, je bent niet zielig maar je vindt het gewoon niet leuk. Zou ik ook hebben :Y)

    Welk zinnetje dan [/nieuwsgierig]
    And, je bent niet zielig maar je vindt het gewoon niet leuk. Zou ik ook hebben :Y)


    als ik zeg welk zinnetje, weet half Quizlet het en ik ben niet van plan om haar zwart te maken, zo gemeen ben ik nog niet.


    -