• ik had vandaah hartstikke koppijn, en toen vroeg mn moeder of ik wel gegeten had... maar ik had dus geen ontbijt en lunch genomen, en toen werd ze hartstikke boos, en nu móet ik een boterham eten. alleen maar omdat ik niet at...
    hebben jullie ouders ook wel eens van die héle stomme redenen om boos te worden en een preek te houden?


    Als je maar een ananas hebt..

    yup :Y)

    ouders zijn zoooo.. achja JWZ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ouderfiguurtjes zullen altijd wel iets vinden om over te kunnen zagen ofzo. Gwn een communicatiestoornis x]
    Op school een paar lessen over dat onderwerp gepraat wrm het niet lukt tussen een puber en een volwassene x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ouderfiguurtjes zullen altijd wel iets vinden om over te kunnen zagen ofzo. Gwn een communicatiestoornis x]
    Op school een paar lessen over dat onderwerp gepraat wrm het niet lukt tussen een puber en een volwassene x'D

    en wat was de conclusie?


    Als je maar een ananas hebt..

    jaaa bijna ALTIJDDD ... alsof je bijna nooit wat goed doet xD

    (...)
    en wat was de conclusie?

    Communicatiestoornis doordat de middenvolwassene de wereld naar zijn wil gaat omzetten en wie er tegen is gaat die willen dwingen. En dat is tegenstrijdig met de kenmerken van pubers die vanbinnen en vanbuiten aan het veranderen zijn.
    Of om het makkelijk te houden: pubers denken: me ouders begrijpen me niet, ouders denken: kind(eren) willen niet begrijpen of sluiten zich af.
    Een hele boterham x'D Best een leuk vak eig. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een hele boterham x'D Best een leuk vak eig. x]

    vak?


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    vak?

    Wij krijgen dit en vorig jaar het vak 'levensloop'. Bestudeer je de leeftijden: -9 maanden tot de dood . x]
    Leer je dingen over de lichamelijke, sociale en psychische ontwikkeling van elke fase. En dan zijn er ook nog hoofdstukken over welzijn zoals jeugdcriminaliteit, stress, thuiszorg/bejaardenzorg enzo. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Wij krijgen dit en vorig jaar het vak 'levensloop'. Bestudeer je de leeftijden: -9 maanden tot de dood . x]
    Leer je dingen over de lichamelijke, sociale en psychische ontwikkeling van elke fase. En dan zijn er ook nog hoofdstukken over welzijn zoals jeugdcriminaliteit, stress, thuiszorg/bejaardenzorg enzo. =D

    okee, volgensmij heb je dat niet op onze school...


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    okee, volgensmij heb je dat niet op onze school...

    Wij dus wel, wij hebben daar een keitoffe leerkracht voor. Toen we bij het hoofdstuk zaten van puberteit hebben we echt keiveel lessen zitten babbelen. x'D
    Het is zo'n vak waarin je mag babbelen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nope mr me broer wel!!

    ik moe eerst laten zien wat ik eet^^
    mr dah is om bezorgdheid


    love is dead and dead is love

    Liever bezorgdheid dan dat ze je negeren ofozo x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wees blij dat je ouders bezorgd om je zijn. Genegeerd worden is erger, serieus. Dat maak ik dagelijks mee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn ouders zijn overbezorgd x_X das pas erg


    We can only learn to love by loving.

    Zoiets heet bezorgdheid. Ik kan me voorstellen dat jij zoiets hebt van flikker op.. Maar.. ja daar komt die :Y) 'Wees blij dat iemand bezorgt om je is^^ want dat heeft ook niet iedereen'


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn ouders zijn overbezorgd x_X das pas erg


    mijn moeder is dat ook x_x