• ik heb eigenlijk 2 klachen..
    1. Elke serie hier op Q lijkt op elkaar. De hoofdpersoon wordt gepest/mishandelt/krijgt verkering met een beroemd persoon.
    2. De serie's van een mod worden veel vaker gedaan dan van een normale user.. Dat vind ik ergens best wel lullig.

    Sorry als ik op een zeikerd lijk.. maar dit zit me gewoon even dwars.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    niet álle series lijken op elkaar.. ik heb er nog geen één gezien die op de mijne lijkt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    niet álle series lijken op elkaar.. ik heb er nog geen één gezien die op de mijne lijkt.

    Er zijn uitzonderingen, en ik ga even kijken naar je serie, ik verlang wel naar iets anders x']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    1.; dat kun je niet veranderen, er zijn zó veel boeken en films die op elkaar lijken!>'<

    2.; somige kinderen hier @ Quizlet doen dat om te slijmen, en zo hopen minder streng te worden gestraft óf ze zijn nieuwsgierig naar hoe de mods schrijven. Sommige schrijven wel mooi, andere weer niet.


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    1.; dat kun je niet veranderen, er zijn zó veel boeken en films die op elkaar lijken!>'<

    2.; somige kinderen hier @ Quizlet doen dat om te slijmen, en zo hopen minder streng te worden gestraft óf ze zijn nieuwsgierig naar hoe de mods schrijven. Sommige schrijven wel mooi, andere weer niet.


    xX

    AMEN!


    The economy is suffering, let it DIE!

    1.; dat kun je niet veranderen, er zijn zó veel boeken en films die op elkaar lijken!>'<

    2.; somige kinderen hier @ Quizlet doen dat om te slijmen, en zo hopen minder streng te worden gestraft óf ze zijn nieuwsgierig naar hoe de mods schrijven. Sommige schrijven wel mooi, andere weer niet.


    xX


    Ja, daar heb je gelijk in. bij alle 2. Maar kijk, als je hier op quizlet ooit een keer een orgineel idee hebt zijn er de volgende dag 10 van de serie's die hetzelfde zijn als die van jou..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    1. Dat heb ik dus niet.Naja bij 1 verhaal. Mijn nieuwe heb ik gemaakt omdat veel mensen een RL verhaal wouden lezen,en nu maken er maar 5 mensen hem enzo.

    2. Das gewoon slijmerij.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Ja, daar heb je gelijk in. bij alle 2. Maar kijk, als je hier op quizlet ooit een keer een orgineel idee hebt zijn er de volgende dag 10 van de serie's die hetzelfde zijn als die van jou..

    dat zijn gewoon van die kinderen die zelf helemaal NIKS weten te bedenken!>'<. Eigenlijk zou je er nog medelijden mee moeten krijgen!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    dat zijn gewoon van die kinderen die zelf helemaal NIKS weten te bedenken!>'<. Eigenlijk zou je er nog medelijden mee moeten krijgen!

    xX


    Maar dat vind ik best zwak.. omdat je zelf geen inspiratie hebt iemand anders na-apen.. En ja ik krijg bijna medelijden met die kinders x]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    Maar dat vind ik best zwak.. omdat je zelf geen inspiratie hebt iemand anders na-apen.. En ja ik krijg bijna medelijden met die kinders x]

    ja, vind ik ook, maarja! Wat doe je er aan? Juist ja niks, en die kinderen zijn gewoon zielig. Ik begin er medelijden van te krijgen!x'D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    ja, vind ik ook, maarja! Wat doe je er aan? Juist ja niks, en die kinderen zijn gewoon zielig. Ik begin er medelijden van te krijgen!x'D

    xX



    We gaan gewoon staken tegen die kindjes :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)


    We gaan gewoon staken tegen die kindjes :Y)

    idd!:Y) Goed plan!(6) *haalt hooivork te voorschijn!:Y)*

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    idd!:Y) Goed plan!(6) *haalt hooivork te voorschijn!:Y)*

    xX


    *pakt ook een hooivork*
    *rent achter die medelijdewekkende mensjes aan*


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik vind best wl heel erg dat jullie gelijk hebben met van dat na apen en zuw,..maja ik maak zelf ook quizen, en ja ze zullen vast wel op andere quizen lijken nn blablabla,..maja kijk ik dnek dat veel mensen een quiz maken waar dn de hooftpersoo iets met een beroemdheid krijgt omdat ze het stiekem graag willen,..beetje je droomwereldje online:P snappe jullie??xD want dat zou ik heel knap vinde want k begin mezelf al beetje niet meer te snappe:S

    ma mijn quizen worden allemaal maar vet wijnig gemaakt,..ds k dnek dat ik gwn belabert schrijf,..-_-

    Maar, het hoeft toch niet meteen na-apen te zijn? Het kan ook gewoon zijn dat meerdere personen dezelfde fantasie hebben, en dus het verhaal zo veel op elkaar lijkt. Oké, misschien zijn er wel een paar die elkaars ideën jatten, maar lang niet allemaal...!

    En ik heb eigenlijk nooit door gehad dat de serie's van mods vaker worden gemaakt, maar ik geloof je. Alle serie's die ik tegen kom worden eigenlijk veel gemaakt, behalve die van mij. -_- Maar goed, ik ga nou niet zielig lopen doen.


    Scream for mercy!

    1, kan ik me voorstellen maar dit is al zooo vaak gezegd, en daar kunnen we moeilijk iets aan veranderen.

    2, haha das niet waar.. Want de helft van mijn verhalen zijn zware crap dus die leest ook niemand x], maar I get your point. Er zullen ook wel vast users zijn die veel beter schrijven als alle mods bij elkaar. Maar misschien zijn die lezers te lui om te zoeken en is het makkelijker om uit te vinden of een van de moderators mooi kan schrijven dan dat ze helemaal moeten gaan zoeken naar die ene user die misschien later wel een beroemde schrijver word..


    Wie du mir, so ich dir.