• Die gedachte blijft in mijn hoofd rondspoken.
    Mijn vader is dus overleden, en ik stond bij hem in de hotelkamer terwijl hij halfdoodging. Ik zei telkens 'de ambulance komt eraan', maar ik heb geen een keer 'ik hou van je' gezegd. Deze gedachte is door iemand aangepraat, iemand die ik nieteens echt ken, maar gelukkig niet actief op Quizlet is.
    Ik heb dus zoveel spijt.
    En nog iets. Ik kan me gewoon niet realiseren/voorstellen dat mijn vader er niet meer is, ookal is het bijna 8 maanden geleden. ><

    En nee, voordat je dit gaat zeggen, nee ik hoef geen aandacht. >_<


    -

    ik dnek dat je je gewoon over die gedachte heen moet zetten.

    Je hoeft geen spijt te hebben, ik denk dat je vader het wel weet, dat je veel van hem houd.
    Jij was in paniek [/denk ik] Dan kan je niet aan alles denken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ roxy

    Dat is moeilijker als ik dacht dat het was, you know.
    Het gaat gewoon niet. Alles.. dat beeld, alles zit voor mijn gezicht. elke dag.


    -

    Je hoeft geen spijt te hebben, ik denk dat je vader het wel weet, dat je veel van hem houd.
    Jij was in paniek [/denk ik] Dan kan je niet aan alles denken.


    Dat was ik zeker.
    Het erge is dat ik nieteens kon huilen toen hij dood bleek te zijn.


    -

    Ja. ik weet hoe het voelt, na 3 jaar mis ik hem nogsteeds & geloof ik nog steeds dat hij ooit binnen zal komen.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Oké eerlijk gezegd, zou ik me ook schuldig voelen, maar het is toch normaal dat je er niet aan dacht om dat te zeggen. Op dat moment had je toch niet gedacht dat je voor altijd afscheid van hem zou moeten nemen. En je vader zal zeker wel weten dat je van hem houdt. :)

    Je hebt gedaan/gezegd op dat moment wat jou het beste leek en jou vader wist heus wel dat jij van hem hield. Dat heb je in de loop der jaren dat hij er nog wel was vaak genoeg vast gezegd. Je moet je er niet schuldig om voelen. Aangezien je vader dat niet gewild zou hebben. Probeer die gedachten in iets positiefs om te zetten. Dat je er wel op dat moment bij was en dat je er voor hem was. En dat hij van jou heeft genoten. Net zoals andersom. Toen jullie nog samen waren.


    ~

    (...)

    Dat was ik zeker.
    Het erge is dat ik nieteens kon huilen toen hij dood bleek te zijn.

    Dat is niet erg, sommige mensen huilen, maar dat hoeft niet altijd hoor.
    Het is de normaalste zaak dat je niet huilt.
    Niet iedereen hoeft te huilen hoor ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hij weet dat je van hem houdt.
    En hij zal het u zeker niet kwalijk nemen.
    Zoiets overkomt je niet elke dag he. Je was denk ik in schok ofzo.
    Ik ben er zeker van dat hij het niet erg vond en dat hij weet dat je van hem houdt en daar moet jij ook zeker van zijn. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Oh djezus zo erg!
    Je moet geen schuldgevoel hebben meid!
    Ik ben er voor je<3


    I found myself in Wonderland.

    Ik denk dat je te bang was om het te zeggen, je was waarschijnlijk in shock.
    Iedereen weet dat je van hem houdt, je hoeft je er geen zorgen over te maken.
    Zoiets had ik ook een lange tijd geleden. Mijn oma was dus jarig, en twee dagen daarna ben ik dus bij mijn andere opa&oma gaan logeren. Doen ik de dag erna daar naar beneden ging, zaten mijn ouders beide huilend in de woonkamer. Was mn oma overleden. Ik was echt in een shock toen.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik ken je probleem, toen ik wegging bij mijn opa heb ik ook niet afscheid genomen (weliswaar wist ik niet dat hij zou sterven). Ik heb er nog zoveel spijt van, dat ik hem niet nog 1x heb gezegd wat hij voor mij was.

    Maar meis, je hebt gedaan wat je kon. En die situatie was vast super hectisch. Je was in paniek, je kunt dan niet aan alles te gelijk denken. Ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen.


    I am an idiot, I move.

    Ja. ik weet hoe het voelt, na 3 jaar mis ik hem nogsteeds & geloof ik nog steeds dat hij ooit binnen zal komen.


    I do understand.


    Can I crash into your life?

    probeer het van je af te zetten sterkte


    love is dead and dead is love

    Met je schuldig voelen kom je ook niet veel verder, toch? Je hebt gedaan wat jou op dat moment het beste leek. Een ander mag daar niet over oordelen, want een ander zal het zelf niet meegemaakt hebben. Die zal dus ook niet weten wat ze in zo'n situatie zouden doen.
    Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan.


    Bored.