• Jaa in Ensemble haar topic staat dat nieuwe users nooit tussen de oude kunnen komen omdat iedereen zo hecht is als dat zo is vindk het gemeen en wil ik meteen dat alle nieuwe usertjes mijn vriendjes worden n_n

    jullie mening ? is dat zo Ja/Nee

    en ik wil geen ruzies ANDERS vraag ik meteen met al mijn liefheid of iemand er een mooi glimmend slotje op wil doen xD


    We can only learn to love by loving.

    ja.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    ja ag,..ht is niet zo dat de jonge users niet tussen de nieuwe users of zo kunne komen,..weet ik veel trouwensxD,....ik heb nu ook pas net een nieuwe acound, nn daarvoor heb k heel lang een andere gehad,..nou veel verschil merk ik niet:P

    Hmm, het valt te zien of de 'oude' users, de nieuwe users accepteren..


    -

    Ik let daar eigenlijk niet zo op

    @Blondie
    Ik vind de nieuwen juist cool o_o ik vind se grappig maar se praten haast nooit tegenme ;'(


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb daar gelijk nog niet opgelet..

    @Blondie
    Ik vind de nieuwen juist cool o_o ik vind se grappig maar se praten haast nooit tegenme ;'(

    hoi ;]


    I stole the diamonds from your eyes.™

    @Blondie
    Ik vind de nieuwen juist cool o_o ik vind se grappig maar se praten haast nooit tegenme ;'(

    van sommigen krijg ik letterlijk het schijt, andere niet. Je kan niet iedereen afkunnen ^^
    Maar het stoort mij enorm dat users van de nieuwe leden gebruik maken, nieuwe users weten namelijk nog niet dat reclame verboden is. Nu zag ik net dat een nieuwe user overladen was met reclame in haar GB ><.


    -

    Jaa in Ensemble haar topic staat dat nieuwe users nooit tussen de oude kunnen komen omdat iedereen zo hecht is..

    Disagree. Ikzelf was een tijd geleden ook een nieuw lid, ik wist niet wat er zich in de zomer met quizlet had afgespeeld maar mensen hebben me altijd met respect behandeld [op eentje na maargoed..] en ik voelde me niet buitengesloten.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Blondie
    das idd triest x_x meestal zet ik als ik op nieuw profiel zet gewoon een vrolijk welkom berichtje erneer xD zo van ;; Helleuw ik ben fighter welkom op Q als je vragen hebt mag je me wel pb'en fseu xD


    We can only learn to love by loving.

    @Blondie
    das idd triest x_x meestal zet ik als ik op nieuw profiel zet gewoon een vrolijk welkom berichtje erneer xD zo van ;; Helleuw ik ben fighter welkom op Q als je vragen hebt mag je me wel pb'en fseu xD

    ze praten gewoon niet met je omdat je mensen afschrikt? xd'
    nee, maar tsjaa.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    @Blondie
    das idd triest x_x meestal zet ik als ik op nieuw profiel zet gewoon een vrolijk welkom berichtje erneer xD zo van ;; Helleuw ik ben fighter welkom op Q als je vragen hebt mag je me wel pb'en fseu xD


    Ja, dat doe ik ook wel eens. Het is altijd leuk om welkom geheten te worden. Let niet op mijn zinvorming, die klopt langs geen reet vandaag ^^


    -

    nee... de nieuwe kunnen wel bij de oude komen alleen duurt dat ff...maar het kan wel...teminste dat denk ik:Y)

    Ik vind van niet. De nieuwe users moeten ook met respect behandeld worden en als ze aardig zijn worden ze vanzelf wel vrienden met andere users. Dus uiteindelijk vinden ze zo wel hun vriendjes ^^


    ~

    (...)

    Ja, dat doe ik ook wel eens. Het is altijd leuk om welkom geheten te worden. Let niet op mijn zinvorming, die klopt langs geen reet vandaag ^^

    de mijne klopt nooit (A)

    @Ensemble
    IK WIST DAT IK ENG WAS MAAR ZO ENG?! O_O


    We can only learn to love by loving.