• Haaajj .. (H)

    ik had ff een vraagje ... :O

    Hoe blijft je nagellak langer zitten ?


    Xx


    I'm a princess !

    (...)

    misschien eerst laten drogen ! ><


    Misschien ben ik niet achterlijk en heb ik dat ook gedaan!>,<

    Gewoon vèèl lagen lakken x]


    dat werkt net omgekeerd ><.
    Hoe meer lagen, hoe rapper het eraf gaat (;


    -

    (...)

    Bij mij ging dan juist ál mijn nagellak eraf als ik dat deed.

    Je moet gewoon na de eerste laag lang genoeg wachten, tot die zékér droog is :'D
    En anders had je gewoon kutnagellak =)

    Er niet aanzitten is ook een optie :Y)
    Want als je er een laagje op doet met dat doorzichtige spul moet je veel of sterkere nagellak remover gebruiken en dat is best wel slecht voor je nagels :Y)


    ~

    (...)

    Misschien ben ik niet achterlijk en heb ik dat ook gedaan!>,<


    whatever


    I'm a princess !

    Eerst een basis/doorzichtig-laagje aanbrengen. Laten drogen, dan de kleur die je op je nagels gaat doen gewoon normaal aanbrengen. Wachten tot dat droog is en dan nog een keer. Laten drogen, minstens 8 minuten.


    -

    Geen idee. (:

    dikke laag opleggen
    dan blyft ie er langer op

    Eerst een laag met de kleur die je wilt en dan nog een dun laagje met doorzichtige. Zo doe ik het toch en bij mij blijft het toch wel redelijk lang zitten :')


    Listen to what we're not saying..

    Eerst een basis/doorzichtig-laagje aanbrengen. Laten drogen, dan de kleur die je op je nagels gaat doen gewoon normaal aanbrengen. Wachten tot dat droog is en dan nog een keer. Laten drogen, minstens 8 minuten.

    Neen, 10 minuten! ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    doorzichtige en daarna de kleur (Zwart meestal) en dan weer doorzichtig hep ik ooit gehoord weet niet of het werkt
    veel heb je er niet aan duz! x]


    I need you , like a heart beat,

    door een basis lak er op te doen mr dah hebbe als mensjes gezegd :)


    love is dead and dead is love

    kun je daarvoor zorgen dan? ô.o niet dat ik nagels heb om het op te smeren op dit moment hoor. >_>


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik buit nagels dus dan gaat ht allemaal heel snel bladeren,..das egt *** maar ik heb nu ber chille nagellak van de cinderella(fel rose:D) en daar doe ik dan 3 lagen van op(zo dat de kleur nog feller word en hij langer blijft zitten)
    maar dan houd mjn nagellak vet lang zitten,..en als je maar 1 laag of zo doet of het gaat dr gwn snel van af gewoon iedere avond in bed of zo ff bijwerken:P

    (...)
    Neen, 10 minuten! ;]


    Ik zeg toch minstens. ¬¬


    -