• Titel zegt het al. Wat betekend Q voor jou?

    Bij mij is het een soort van droomwereld waar al mijn vriendjes zijn. Waar ik mezelf kan zijn en me kan ontspannen. Op Q doe ik ook altijd inspiratie op voor mijn verhalen door de quizjes van onder andere Lovejoy en Happysnail.

    x. Lize <3


    All was well.

    een plek waar ik altijd ben als ik me verveel, waar ik veel aardige mensen ken en waar ik het gevoel heb dat ik geaccepteerd word om hoe ik ben

    Veel. Hier word ik teminste eens een keer niet gepest met het feit dat ik van binnen er anders uit zie.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Een plek waar mensen niet raar van dingen opkijken. Een vlucht plek voor als ik het even niet zie zitten. & natuulijk ook een plek waar ik heel veel mooie vriendschappen heb gemaakt. Q heeft mij bewezen dat vriendschappen met mensen die je niet 'kent' nog steeds mogelijk is.
    <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Was hier al niet een topic over -dom-
    Hmm zo niet: Let me think dan klad ik hier zometeen wel iets neer.

    Een plek die ik zal missen als hij er niet meer is een plek waar ik mensen heb leren kennen die voor altijd in mijn hart zitten, een plek waar ik vriendschap vond en Liefde Quizlet is voor mij een plek vol liefde, haat en plezier, die me altijd zal bij blijven..


    *He's the one.

    Een uitlaatklep, ergens waar ik mijn woede kwijt kan. Maar ik ook gewoon mijn gevoelens kwijt kan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gewoon een website.


    AAP

    Hier is al een topic over. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=14313&page=3

    post daar maar verder ;)

    Slotje