• Op mijn andere topic "wie is de heetste man in een band" kreeg ik vaak te horen de gitarist. Maar nu vraag ik me af:
    waarom zijn wij als meiden zo gek op gitaristen?
    waarom is elke jongen/man met een gitaar in zijn handen knapper?


    ok ik weet dat dit niet voor iedereen geld maar ach


    The best of us can find happiness in misery

    NOUUW..

    Kijk iedereen word verliefd op de gitaar maar als je die wilt hebben krijg je die gast die erachter staat erbij n_n

    Jah echt niet leuk hé, net alsof je geen leuke gitaar meer kan krijgen, nee, je moet er altijd zo'n 'gitarist' bijnemen xD
    Wat een verschrikkelijke belevenis ö
    :P

    tog de zanger

    nou meestal zijn ze de knapste


    love is dead and dead is love

    Omdat ze sexy zijn ^^

    Red de gitaar
    bespeel een gitaarist (A)


    You can never wear to much black

    Omdat ze sexy zijn ^^

    Red de gitaar
    bespeel een gitaarist (A)

    o_O Die uitspraak is gewoon... gewoon.. GENIAAL ö


    Red Bill geeft je vleugels <3

    uhhh.
    Omdat wij meiden van romantisch houden en een Jongen met een gitaar is best romantisch XD. Okey volgens mij praat ik onzin. Maar op een andere manier klopt het wel. Right?.
    eh.. ik denk dat dat ze hun gewoon aantrekkelijk eruit zien dan de rest van de band....


    Special Love <3

    Ik kijk niet bepaald vaak naar het uiterlijk van bands, ik luister meestal alleen naar de muziek. Dus tja, weinig hierover te oordelen.


    Life is hard and then we die

    Ik vind zangers knapper nzoo.. ^^
    Daarna de Bassisten!;D
    int algemeen tg..


    If music be the food of love, play on!

    Jongens met gitaren zijn gewoon cool en ik hou ervan als een jongen goed gitaar kan spelen maar ik weet niet waarom.
    Jongens die vaak akoestische gitaar spelen, worden door de meeste meisjes al snel romantisch en mooi gevonden, omdat een akoestische gitaar nu eenmaal mooi en romantisch klinkt..
    Maar het kan ook zijn dat sommigen gitaristen mooier gaan vinden omdat ze misschien zelf gitaar spelen of zouden willen spelen en daardoor veel meer aandacht aan de gitarist schenken dan aan de andere bandleden ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    gitaristen zijn knap maar drummers meestal ook.. ga de bands maar eens af..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    omdat gitaristen gewoon sexxiiii zijn xD
    omdat ik ook gitaar speel en dan eerder op de gitaristen let dan op de rest denk ik... (A)


    dream, dare, fly!