• Vndaag kreeg mijn moeder de brief binnen over de prik tegen baarmoederhalskanker. Ik was niet blij. Waarom?
    1. Ik ben als de dood voor prikken(ik heb er geen goede herinneringen aan).
    2. Het is de dag voor mijn verjaardag(heee! toevallig dat dat een paar jaar geleden ook zo was en wie liep er toen met een pijnlijke arm haar kado's open te maken?)
    3. De naalden zijn dik(aaargh!)

    Ik laat liever mijn baarmoeder verwijderen dan dat ik een prik krijg.

    (...)

    Die naalden zijn zo dik niet hoor. Ligt eraan of je dikke armen hebt of niet. Er zijn namelijk twee naalden, een dunne en een dikke. Als je een dikke arm hebt krijg je de dikke naald, als je een dunne arm hebt krijg je een dunne naald.
    Ik had een dunne naald, en het doet helemaal geen pijn.
    Aha oke :]

    (...)In je spier 0.o


    Ja, doet best wel pijn, maar na een paar dagen ben je de pijn vergeten en voel je niets meer. Het voelt een beetje als spierpijn.


    rules don't stop me

    (...)

    Ja, doet best wel pijn, maar na een paar dagen ben je de pijn vergeten en voel je niets meer. Het voelt een beetje als spierpijn.
    Oke :]

    Ik kreeg vandaag ook zo brief, maar meisje doe gewoon.
    Het is iets dat die kanker tegen kan kouden,
    600 vrouwen in nederland hebben het..
    Dus neem gewoon 3 van die prikjes, alles beter dan kanker denk ik zomaar...


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Het doet echt niet zoveel pijn hoor :)
    Ik heb ze alledrie al gehad & ik had er véél minder last van dan van die spuit tegen klem of zoiets? daar was ik ziek van ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    De eerste twee doen absoluut geen pijn, maar de derde doet eigelijk wel pijn. Kwil je niet bangmaken -alsjedatalnietbent- maar die derde vondk pijnlijk..

    Xx


    Let's do this poo

    Aaaah nee dat kreeg ik vandaag ook thuis!Mijn moeder liet het me zien.Ik zo :| Ik haat naalden , ik zei nog zo : Nee ik wil het niet! zegt m'n ma ; Je hebt niets te willen , je moet.;S


    Pictures fade away, but memories are forever

    De eerste twee doen absoluut geen pijn, maar de derde doet eigelijk wel pijn. Kwil je niet bangmaken -alsjedatalnietbent- maar die derde vondk pijnlijk..

    Xx
    die hoef ik gelukkig pas over een tijdje

    Zet je er over.
    Sorry, maar ik denk dat dit eigenlijk best wel een belangrijke prik is, die je eigenlijk zowat moet hebben.
    Ik zal hem vast niet krijgen, maar daarom raadt ik andere niet aan om die niet te halen. Beter dit dan kanker!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aaaah nee dat kreeg ik vandaag ook thuis!Mijn moeder liet het me zien.Ik zo :| Ik haat naalden , ik zei nog zo : Nee ik wil het niet! zegt m'n ma ; Je hebt niets te willen , je moet.;S
    kvind ook zo k*t. Als je niet mag van je ouders, mag je alsnog van de wet je laten prikken. Als je niet wilt, maar je moet van je ouders moet je toch =|

    hmm ik zou liever een prik krijgen dan mijn baarmoederhals te laten verwijdern


    love is dead and dead is love

    ik moet 9 maart..
    en dan 11 mei..
    maar ik heb er ook geen zin in.
    maar als ik daardoor een kleiner risico heb op baarmoederhalskanker..
    dan wil ik graag die prik.
    waarschijnlijk ga ik met vriendinnen, maar dat weten we nog niet zeker...


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Oké, klinkt misschien stom, maar ik ben juist blij dat ik die prik krijg? Je weet toch wel waar die prik over gaat, hè? Over baarmoederhalskanker. Dat is een stuk erger dan een prikje, een stuk of drie keer.
    Wees blij, zou ik zeggen? :'D
    x.


    ok

    Oké, klinkt misschien stom, maar ik ben juist blij dat ik die prik krijg? Je weet toch wel waar die prik over gaat, hè? Over baarmoederhalskanker. Dat is een stuk erger dan een prikje, een stuk of drie keer.
    Wees blij, zou ik zeggen? :'D
    x.
    Ja ik weet heus wel waar die prik voor is. Maar ik word al kotsmisselijk van het idee dat ik een prik in mijn arm krijg

    (...)Ja ik weet heus wel waar die prik voor is. Maar ik word al kotsmisselijk van het idee dat ik een prik in mijn arm krijg

    Het is nog veel erger als je eraan denkt dat je baarmoederhalskanker krijgt.
    x


    ok