• Gegroet,
    wij hebben morgen dikke truiendag op school. En ik vroeg me af of er hier nog mensjes zijn die dat hebben. (:
    Dus, hoe zit dat bij jullie?
    x

Zijn ik en DropAheart (tweelingzus) de enige die een dikketruienWEEK hebben?

If you had never come out of the blue, I would've stay

aaahhggrr wij hebben dat ook morgen -_- ik hààt dikke truiendag! Er zijn dan zo stomme 'wedstrijden'; als je de meetste truien aan hebt, of het zo lijkt, dan win je iets -_-

Zijn ik en DropAheart (tweelingzus) de enige die een dikketruienWEEK hebben?

sjeeezes ben blij dat wij dat niet hebben, ik vind één dag al erg ^^

(...)

sjeeezes ben blij dat wij dat niet hebben, ik vind één dag al erg ^^

Ik merk daar eigenlijk nooit iets van.
    Twee jaar geleden leek het zelfs of het warmer stond.

If you had never come out of the blue, I would've stay

ja ik ook:Y)
    WY hebben opdrachtn ik moet nu met mijn klas DE LANGSTE SJAAL maken (allemaal sjaln aan elkaar knopn^^) en hopn dat we de langste hebbn van ons jaar ^^
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

de verwarming gaat 2 of 3 graden later bij ons --'
    en bij ons hebben ze nu ook dat iedereen morgen iets 'rood' moet aandoen omdat het zaterdag valentijn is :8

You're a star in heaven.

bij ons ook, ze hebbe da nu gecombineerd met valentijn, we moge (als we dat wille) iets roods aandoen ... >< ben benieuwd wie dat gaat doen xD

ik ga mijn rode onderbroek aandoen (cool)
    dan kunnen ze niet zeggen dat ik niet mee doe he x']
    ik héb nix roods buiten dat ><

You're a star in heaven.

Wij! Al laten wij de verwarming in onze klas gewoon openstaan (;
    En 's ochtends is er air-obick en 's middags krijg je gratis warme chocolademelk .

Never run out of reasons to smile...

Wij hebben dat ook =.='
    En het suckt ;o

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ik heb morgen vrij!

I don't need words to feel those lips.

Wij hebbn dat ook, maar, ze zetten de verwarming maar 1°C zachter. :| En, trouwens, voor mensen die het snel koud hebben [zoals ik] is het morgen normaal gezien aangenamer op school. Want, hoe kouder de verwarming zogezegd staat, hoe warmer die 'koude' personen het krijgen :P

007

Haha LOL. Zeker voor het millieu? :'D Weetje, dan kunnen ze beter de lampen uit doen. Zonder lampen is er alsnog genoeg licht.
    Maar de verwarming op mijn school staat ook niet zo hoog

Bij ons is dat ook...en dan kreeg onze titularis het goede idee om warme chocomelk uit te delen. 'Fijn' dacht ik, totdat ik doorhad dat hij bedoelde dat wij met onze klas de hele school van chocomelk moesten gaan voorzien..
    Njaa...eigenlijk is het nog wel handig..er vallen een paar lesuren door weg^^

Live for something or die for nothing

Ik ben vrij morgen 8D

Life is hard and then we die

jaa, hebben wij ook. maar ik heb geen dikke trui :Y)

-