• Sinds gisteren avond praten mijn moeder en ik niet meer tegen elkaar, de reden: Wel zoals je weet heeft Eva een M&G met Lady gaga gewonnen en ze vroeg of ik mee ging als iemand van mijn ouders ons wegbrengen, ik mocht dus mee maar mijn vader zit ver weg voor zijn werk en is pas laat thuis, en mijn moeder wilt niet rijden omdat ze bang is om naar Brussel te rijden, ze vind het veel te gevaarlijk. Dus daarom ben ik tegen der uit gevlogen, en ik vind nu dat ze me niets gunt ze zegt ook naar Antwerpen had ik je wel weg gebracht. Ik vind het echt flink gejost, want de sfeer is vet kut nu, maar goed ik ben en blijf kwaad op der.!!


    *He's the one.

    Omg. je lijkt mij wel Shaaartje

    Ik heb ook ruzie met mijn ma nu omdat ik van haar niet naar mijn bf mocht morge x_x omdat zij vind dat mijn bf slechte invloed op me heeft


    We can only learn to love by loving.

    Naja ik vind het vet kut wnt ik wou echt super graag gaan en ik bedoel snap ze dat nu niet, dat gebeurt maar één keer dat ik zoiets ga meemaken en dan neemt ze die kans van me af, wat voor een meoder is ze wel niet ><


    *He's the one.

    ik had dat ook een vriendin vroeg aan mij of ik mee wou naar het concert van th in nijmegen ik vraag het normaal aan mijn moeder en wat krijg ik asl antwoord doe maar niet ,als je ouder bent zien wel weer veredr en het is levensgevaarlijk en toen werd ik ook boos

    Chaaar? Ergens kan ik je moeder wel begrijpen. Mijn moeder vind het ook niet leuk/gevaarlijk om door Brussel te rijden, zeker als het al zo wat schemert. Maar ik vind niet eigenlijk dat je daarom tegen d'r moet uitvliegen... Njhaa ze gunt je volgens mij het wel hoor, maar ik begrijp dat je pissed bent omdat je niet mee kan/mag ofsoo... Maybe tóch proberen praten met je moder?

    Annelies, Ik mag mee maar me moeder wilt niet rijden, ><
    Hoe kan ik met der praten als ze niet tegen mij praat en me zelfs geen blik gunt ><


    *He's the one.

    Als je voor d"r gaat staan en zeggen: 'Maaaa? Ik wil me je praten. Zit ff neer, ik moet uu iets zeggen.' ofso

    maar ik wil niet met der praten, ze zei zelf dat ik maar moest verhuizen,


    *He's the one.

    Hmm als dat de enigste reden is waarom jij en moeder kwaad op elkaar worden..? Wees blij zou ik zeggen..

    ga gewoon met de trein als je toch wilt gaan. Wie houdt je tegen..?


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn moeder en Eva ik weet niet of ze met de trein mag ><


    *He's the one.

    Mijn moeder en Eva ik weet niet of ze met de trein mag ><
    Gewoon doen.. jij wilt gaan.. dus dan ga.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn moeder meent het van dat verhuizen hoor,


    *He's the one.

    sorry hoor. Maar mijn ouders hebben zo vaak gedreigd dat ze me het huis uitflikkeren en in kostscholen flikkeren, etc. Als ze dat echt doet, en echt zo harteloos en hatelijk.. dan klaag je haar gewoon aan.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mmm, naja ik moet wt uit de probs blijven ook wnt volgende week ga ik er ook van langs krijgen dus, ze moest em maar gewoon, brengen,


    *He's the one.

    Hier is het ook een hele tijd zwaar kut geweest.. Maar dat is nu wel een beetje over ö.
    Sterkte <3


    I don't need words to feel those lips.

    Dankje, zal ik nodig hebben,


    *He's the one.