• Omdt ik volgende week mijn rapport krijg en hij gat neit al te best zijn ik verwacht winstens drie buizen, ><

    Djeezus ik ga er zo aan...


    *He's the one.

    nee mijn titel ><


    *He's the one.

    aagh mijn rapport is ok niej al te best


    love is dead and dead is love

    Sweetheart, ik krijg volgende week ook rapport , ik ben like al een week aan het stressen ><
    Als ik slechte punten heb zullen de mijne ook flippen en dat betekent waarschijnlijk Dag Quizlet,Dag computer...


    The soul needs autumn.

    Mmm, ja maar er is nogal veel gebeurt en mijn schoolwerk lijd er onder, ><


    *He's the one.

    Sweetheart, ik krijg volgende week ook rapport , ik ben like al een week aan het stressen ><
    Als ik slechte punten heb zullen de mijne ook flippen en dat betekent waarschijnlijk Dag Quizlet,Dag computer...


    Jup bij mij ook,, en de sfeer is echt niet goed nu, ik en mijn moeder praten niet meer tegen elkaar, ><


    *He's the one.

    Ik heb er ook drie :X

    Hahaha Jojo heb je je rapport al ofzo??


    *He's the one.

    Ik heb ze opgehaalt, hoop ik (nerd)

    nee mijn titel ><

    ja jou titel ^^

    Ik heb 1 onvoldoende op me rapport en ben bij elk vak achteruit gegaan behalve drama, muziek en N&T :Y) De onbelangrijkste vakken dus xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)

    Jup bij mij ook,, en de sfeer is echt niet goed nu, ik en mijn moeder praten niet meer tegen elkaar, ><

    Dat probleem het ik (nog) niet.Al ben ik als ik mijn ouders moet geloven veel te onbeleefd en luister ik nooit sinds dat ik op Quizlet zit.Gaan ze alle schuld hierop steken ><
    En mijn zus tja,daar kom ik tegenwoordig niet meer goed met overeen.Pubers hé...


    The soul needs autumn.

    (...)
    ja jou titel ^^


    dankje^^


    *He's the one.

    Hahaha Jojo heb je je rapport al ofzo??

    Morgen. :Y)

    OMG hahaha ik duim voor je ^^


    *He's the one.

    OMG hahaha ik duim voor je ^^

    Ik heb een 8.5 voor Fyscica. :Y)
    En daar stoppen de goede punten dan ook wel. :X