• Nouja, ik geloof niet in horoscopen, maar ik lees ze wel telkens. En ja, ik ben een kreeft en die voorspelt deze week niets goeds ><.
    Liefde; de sterren voorspellen weinig goeds. kreeften met een relatie worden gedumpt, single kreeften lopen een blauwtje. na regen komt zonneschijn, zeker?

    Wie weet zijn horoscoop van deze week?

    Edit.
    Waterman:
    Liefde: je hebt kriebels in je buik. Ben je zo verliefd dat je zenuwen krijgt als je kust? Gelukkig weet jouw prins charming hoe hij dat moet oplossen.
    Vriendschap: Je BFF snakt naar je aandacht. Gaan jullie nog wel eens samen op stap of heb je enkel tijd voor je crush? Stop meteen met haar te verwaarlozen!
    Boogschutter:
    Liefde: Jouw lippen snakken om aandacht. Er hangt dan ook een tedere kus in de lucht. De vraag is alleen welke jongen de gelukkige is; de knapperd of de slimmerik?
    Vriendschap deze week mag je je kleren echt niet uitlenen. De kans bestaat dat je ze niet heelhuids terug krijgt. Tenzij je die jeans beu gezien bent, natuurlijk!


    -

    Ik lees mijn horoscoop, maagd, ook altijd, en ik geloof er ook niet in.
    Al weet ik mijn horoscoop van deze week nog niet.

    Ik lees mijn horoscoop, maagd, ook altijd, en ik geloof er ook niet in.
    Al weet ik mijn horoscoop van deze week nog niet.


    Bij liefde staat dit; cupido is jou vergeten en dat frustreert jou. je liefdesleven is een ramp. De jongens hebben deze week gewoon geen interesse in jou. Niets aan te doen


    -

    Ik lees die dingen nooit. Al zijn ze wel lachwekkend. :Y)

    ik lees ze wel altijd.. en soms staat er ook wel iets in dat klopt.. ma heb hem nog niet gelezen.. waterman


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    OewOew![à]
    Wat stond er bij boosschutter?=)
    Xo


    everything, in time

    Ik lees dat bijna nooit ,.


    Listen to what we're not saying..

    De mijne:
    Vissen: Jij kan je hottie geen seconde meer alleen laten. Als je zo aan hem plakt, moet hij je straks niet meer hebben. Jaloersheid kan een relatie verpesten.
    Daar klopt dus geen schijt van want ik heb geen vriendje x)

    Anke hier is ook kreeft. Mja, ik heb geen vriendje en dat hoef ik ook niet =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Iets van dat ik meer ga voelen voor een mannelijke vriend maar dat hij niet hetzelfde voelt, ofzoiets, yeah right ><'

    ik lees ze wel altijd.. en soms staat er ook wel iets in dat klopt.. ma heb hem nog niet gelezen.. waterman


    Liefde; je hebt kriebels in je buik. Ben je zo verliefd dat je zenuwen krijgt als je kust? Gelukkig weet jouw prins charming hoe hij dat moet oplossen.
    vriendschap; Je BFF snakt naar je aandacht. Gaan jullie nog wel eens samen op stap of heb je enkel tijd voor je crush? Stop meteen met haar te verwaarlozen!


    -

    OewOew![à]
    Wat stond er bij boosschutter?=)
    Xo


    Liefde; Jouw lippen snakken om aandacht. Er hangt dan ook een tedere kus in de lucht. De vraag is alleen welke jongen de gelukkige is; de knapperd of de slimmerik?
    vriendschap; deze week mag je je kleren echt niet uitlenen. De kans bestaat dat je ze niet heelhuids terug krijgt. Tenzij je die jeans beu gezien bent, natuurlijk! Omg
    xD


    -

    ik lees dat echt nóóit omdat ik er absoluut niet in geloof. ik voorspel mijn eigen toekomst wel. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Die vn mij is net hetzelfde ;)


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Liefde; Jouw lippen snakken om aandacht. Er hangt dan ook een tedere kus in de lucht. De vraag is alleen welke jongen de gelukkige is; de knapperd of de slimmerik?
    vriendschap; deze week mag je je kleren echt niet uitlenen. De kans bestaat dat je ze niet heelhuids terug krijgt. Tenzij je die jeans beu gezien bent, natuurlijk! Omg
    xD

    omg. ik leen mijn kleren nóóit uit. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben ook een kreeft :']
    Schijt aan die horoscopen dude...


    No growth of the heart is ever a waste