• in dit topic bevat enkele onthulling uit andere delen lezen tegen eigen risico x_x












    Bitch n_n
    wnt hij dumpt bella eerst omdat hij dacht dat dat beter zou zijn fseu en later wil ie der terug en met der trouwen, x_x hoezo wispelturig..

    ach ja xP en nu vindk eigenlijk dat Jacob beter bij Bella past dan Edward.. x_x omg hoezo kan ik zeiken.. ach ja..

    Jullie mening over edward hieronder aub xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We can only learn to love by loving.

    de boeken zijn geweldig

    Ik kijk niet naar Twilight of whatever o.o'


    ok

    Edward is l-e-l-i-j-k!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb die film niet gezien, en ik heb er ook geen behoefte aan. Die hele Robert en weet ik hoe ze allemaal heten interesseren me helemaal niets.
    Ik vind die Robert echt een misvormde kop hebben, sorry hoor.


    -

    Gosh, Jacob is pas erg. Hij manipuleert! O.o
    Edward verlaat Bella niet omdat hij haar niet meer moet, maar omdat hij denkt dat ze zo veiliger is! Waarom snap niemand dat?! People, dat legt Eddy toch echt uit hoor in New Moon. Kijk dit is een Quote van als hij terug is:
    Before you my life was like a moonless night. Very dark but there were stars- point of light and reason... And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire: there was brilliancy, there was beauty. When you were gone, when the meteor had fallen over the horizon, everything went black. Nothing had changed, but my eyes were blinded by the light. I couldn't see the stars anymore. And there was no more reason for anything.
    Dat stukje geeft aan dat hij niet zonder haar kan! Zij is het voor hem en bij haar weg gaan was een tevergeefse poging om haar te beschermen! Jacob is a Bitch, hij is echt gemeeeeeeen (huil)
    Maar Jacob is wel knap:$


    -

    wat een gezeur hij geeft toch aan waarom hij haar verlaat.. duh, en jacob grijpt gewoon zijn kans als edward er niet is omdat hij het veiliger vind dat hij weg is dus wat is het probleem..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    xLoveIsDeadx schreef:
    jezus, ik vond het ook zó lullig! en hij wil haar ook nog niet eens bijten. aso. =='

    Duh, hij is er zelf nog niet achter of hij een ziel heeft ja of nee. Hij wil haar ziel niet afnemen, dat is alleen maar ter beschreming. Kijk, hij is weer zooo lief voor Bella <3


    -

    en idd Jacob (taylor lautner) is zo veel knapper dan edward

    (H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Duh, hij is er zelf nog niet achter of hij een ziel heeft ja of nee. Hij wil haar ziel niet afnemen, dat is alleen maar ter beschreming. Kijk, hij is weer zooo lief voor Bella <3


    en uiteindelijk heeft iedereen in het laatste boek wat hij wil..

    bella is vampier ze heeft een kind met edward die word ingeprent door jacob..

    iedereen gelukkig(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    wat een gezeur hij geeft toch aan waarom hij haar verlaat.. duh, en jacob grijpt gewoon zijn kans als edward er niet is omdat hij het veiliger vind dat hij weg is dus wat is het probleem..

    Idd, hij zegt dat hij haar niet meer wil, maar dat is gelogen. Dat merk je op het eind van New Moon!
    En Jacob is trouwens een vette ass in Eclipse, en in Breaking Dawn verzint hij een verschrikkelijke bijnaam! O.o


    -

    JloveTH schreef:
    (...)

    en uiteindelijk heeft iedereen in het laatste boek wat hij wil..

    bella is vampier ze heeft een kind met edward die word ingeprent door jacob..

    iedereen gelukkig(H)

    Idd, de Volturi heeft ook hun zin^^
    Maar ik blijf erbij, Jacob verzint geen leuke bijnamen O.o


    -

    wattan ??

    uiteindelijk ben ik toch blij dat jacob zo is anders was het verhaal een stuk saaier geweest.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~