• Een klasgenoot van mij, Nick, is geschorst omdat hij gisteren zich niet wou melden bij nederlands. Hij moet nu alle uren die wij hebben bij de afdelingshoofd zitten en strafregels schrijven. o_o

    jemig.. En dat omdat hij zich niet wou melden.
    Doen jullie scholen daar ook zo dom over?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee,
    Als je, je niet wil melden. Moet je een rode kaart halen. En je hebt dan een kans dat je moet nablijven.
    Bij ons word je alleen geschorst, als je iemand in elkaar wil slaan, iemand hebt bedreigd, of wilt bedreigen, en dingen waar dat mee te maken heeft.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    dat vind ik wel erg ver gaan Ôo hier doen ze niet zo stom daarover.


    -

    dat is best wel een heftige reactie. o_O
    bij ons doen ze er gelukkig niet zo moeilijk over

    Nee dat niet, maar bij mijn klas is het wel normaal als iemand geschorst word. [/leve de ghettoschool] Ik bedoel bij ons bij duits gata het zo: Nüsggens belachelijk maken uit schelden en uitlachen.
    En andere lessen zijn niet beter.. Iemand zei tegen onze Nederlands leraar: Heb dan! Kanker op man.
    1 Dag geschorst x']


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeetje :/.
    Hier word je fiets aan de ketting gezet als die niet in een rek staat. Endan moet je tot 4 uur wachten, endan moet je nog eens een uur nakomen ook .___.


    I don't need words to feel those lips.

    Ik snap het niet echt?

    nee, dit is echt een beetje overdreven hoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Da's best overdreven van je school!
    Bij ons is er iemand geschorst omdat die nogal heel onbeleefd was, en nogal hard dwars lag om het zo maar te zeggen.
    Hij heeft de leerkracht frans nogal uitgescholden, en om eerlijk te zijn, wat hij van haar had gezegd is wel ongeveer allemaal waar.
    Nja nu is hij dus geschorst.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hoi geesz, onze school is raar. ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij ons word geschrost als je er heel vaak uit bent gestuurd, of als er iets gebeurd is dat heel erg tegen de regels is fzoo. Maar dat weet ik niet precies :X


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Dat is kut voor hem ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kuttig voor hem. ö
    Zo is mijn school gelukkig niet!

    Pff.. overreaction maybe? xD


    We can only learn to love by loving.

    Nee,
    bij ons moeten ze dan 2 uur nakomen :Y)

    Wauw, dat is ook snel.
    Ik moest laatst wel een rode kaart halen van mevr. de Kort (biologie), omdat ik mijn boeken niet bijhad.

    Dan denk ik, ja, zoek toch een betere reden mens. Of zeg gewoon meteen in mijn gezicht dat je me niet aardig vind.


    rules don't stop me