• Kan het zijn dat je niet van iemand kan houden?
    en dan niet omdat je die persoon niet aardig vind oid..

    Natuurlijk kan dat.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, ik denk het wel. Als je iemand helemaal niet mag (lees; haat), dan houd je toch niet van diegene? Ik heb een 'vriendin' die enorm bitcherig is. Soms kan ik met haar lachen, maar nu praten we niet meer. Ik heb nooit echt van haar gehouden. Ze was alleen maar bezig met opscheppen en arrogant doen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, ik denk het wel. Als je iemand helemaal niet mag (lees; haat), dan houd je toch niet van diegene? Ik heb een 'vriendin' die enorm bitcherig is. Soms kan ik met haar lachen, maar nu praten we niet meer. Ik heb nooit echt van haar gehouden. Ze was alleen maar bezig met opscheppen en arrogant doen.

    maar zo bedoel ik t niet..
    als je om die persoon geeft.. zoveel dat je er niet van kan houden..
    ofzo.

    Ja, tuurlijk kan dat. Je geeft om een vriend/vriendin maar toch je geeft zoveel om haar uit mijdelijden bijvoorbeeld. Dan houd je niet echt van der.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap het niet.. aangezien ik dom ben.. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap het niet.. aangezien ik dom ben.. x]

    laat ook maar..
    ik snap het zelf ook niet.. ik snap mezelf niet en ik snap niemand..
    waarschijnlijk gaat dat altijd zo blijven

    Misschien verwar je het met vriendschap. Misschien zie je die persoon heel graag als vriend maar heb je er niet echt gevoelens voor ook al wil je dat misschien wel :S

    t'is ingewikkeld weet ik :)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ja. Ik heb dat soms. x3


    A. ikmisje.

    Ik denk dat ik het snap, en ja dat kan. Het kan dat je zoveel om iemand geeft dat je te bang bent om van die persoon te houden.

    Ja dat kan. Dat is gewoon, je wil vriend blijven, maar gevoelens zul je er nooit voor krijgen. Dat is niet zo abnormaal hoor. Er zijn er veel die dat nie kunnen.


    Walkin' in line.

    jaahoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja.