• Hello dear peep'z<3
    Noujhaa, je leest het goed: Annelies heeft, raar maar waar, een wonder boven wonder, een aanbidder. Alleen, is hij niet mijn smaak zeg maar zo. Hij euh wilt me vragen via Netlog maar ik wil hem niet omdat hij zoals ik al zei niet mijn smaak is en ik hem ook niet leuk vind. Like; ik kén hem niet eens, hij heeft me alleen gezien op school and that's it >,< Ik héb hem al duidelijk gemaakt dat ik hem niet moet maar hij blijft aandringen/proberen etc. Heeft iemand tips om hem weg van mij te houden, omdat hij echt irritant is enzoo --'
    ('L)


    Ik heb er oook een, een kleintje met een dikke reed. Ik voel niks voor hem, iel! en zijn vrienden zeggen dat hij een roos naar mij heeft gestuurd, maar ik wist al dat hij verliefd op mij was. Ach, ik zie vrijdag wel :]
    Nee, geen tips.
    Sollie <3

    laat iemand anders doen alsof hij je vriendje is?
    Zo kwam ik van mijn stalker af X') Kies een gast die een beetje lang is dat schrikt af ^^


    BAM!

    Ga je heel bot gedragen tegenover hem en snauw hem alleen maar af.


    Bored.

    Scheld hem uit.. Misschien haakt die dan af. Of doe jezelf: smeriger, hoerderiger of weet ik veel wat voor, en misschien denkt hij zelf dan wel woow dit is niet mij type xD.

    Ik zou het echt niet weten. Sorry voor mijn nutteloze adviezen.

    xx.

    @RandomRythm
    DAnkje voor die tip. Alleeen... Geen enkele gast wil mij ofsoo x)

    laat iemand anders doen alsof hij je vriendje is?
    Zo kwam ik van mijn stalker af X') Kies een gast die een beetje lang is dat schrikt af ^^

    Die truc gebruik ik altijd als ik uitga en last heb van een ventje dat de hele avond mijn aandacht probeert te trekken. Dan stuur ik een vriend van me een sms en die speelt dan gewoon mijn vriend. Hoe makkelijk _O_


    Bored.

    Ik heb precies het zelfde.. zo'n jongen vindt me owk leuk en kent me blijkbaar via school.. het vervelende is: hij weet alles van mij door rond te vragen aan vrienden die bij mij in de klas zitten en ik ken die hele dude niet o.o

    En ik weet niet hoe je van hem af moet komen.. want afsnauwen vind ik owk wel een beetje lullig.. nog meer duidelijk zijn ??


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Zeg het gwn heel duidelijk en blokkeer hem. x3


    A. ikmisje.