• Ik was zo op school. We hebben een jongen uit een klas die ontzettend een meisje pest. (waardoor ze nu ook eetproblemen heeft. Niet ernstig ofzo, maar gewoon) Maar hij zei vandaag zo tegen dat meisje; "Je bent te dik" Terwijl je duidelijk haar ribben zag. Na school zag ik haar in de wcs. Ik denk.. als ik er niet was geweest dan had ze haar eten uitgespuugt. ;x

    Dit moest ik ff mededelen


    EGYPTIAN GOD

    Dat is heel erg. Mijn tip; ga met haar praten. En licht je mentor/mentrix in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    steun haar enz. en zeg er wat van als dat joch weer iets gemeens zegt.
    Ookal ben je bang om dan ook zelf gepest te worden, je verricht iets goeds.

    Dat is heel erg. Mijn tip; ga met haar praten. En licht je mentor/mentrix in.
    Dat weet hij al. Gelukkig is de toestand op dit moment niet zo erg. Maar misschien gaat het erger worden ;o


    EGYPTIAN GOD

    wat kunnen mensen toch laag zinken. of naïef zijn. weet hij wel wat hij dat meisje aanpraat? o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wat kunnen mensen toch laag zinken. of naïef zijn. weet hij wel wat hij dat meisje aanpraat? o_o

    Weenie. Maar ik denk dat hij dat straks door gaat hebben. We gaan hem een dag negeren. xp een plan van de mentor.


    EGYPTIAN GOD

    (...)
    Weenie. Maar ik denk dat hij dat straks door gaat hebben. We gaan hem een dag negeren. xp een plan van de mentor.
    Pest hij meer kids dan?

    Wat een loser,
    wedden dat 'ie gewoon jarloers ofzo is!
    Je moet die jongen eens een klap verkopen :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)Pest hij meer kids dan?

    Nee, niet dat ik weet. Maar we hadden dus met de mentor gepraat, over dat meisje. (het meisje weet het zelf nog niet) en hij had ene plan bedacht; dat we hem een dag gaan negeren.


    EGYPTIAN GOD

    Chrme :O
    vertel haar dat ze SLEGT bezig is, want ze wilt NIET naar de kliniek, of zoals ik al heb gehad, eronderdoor gaan, maar haar dat goe duidelijk he!


    Your Butt is Mine!

    Ik ken dit.
    Het is tegen mij vaakzat gezegt, en een hele tijd heb ik ook minder gegeten. Het is nu over, omdat ik meer zelfvertrouwen heb gekregen.
    Alleen was dat van mij, niet echt 'pesten' teminste, zo denk ik erover dan.

    ik weet hoe deprimerend het is te horen dat je 'dik' bent en wat 't met je kan doen.
    sla die dude op z'n bek en steun haar.

    Haar echt steunen, zoiets verdient ze niet!
    Ze moet wetn dat er mensen voor haar klaar staan, en dat het niet uit maakt of ze nu zogezegd dik zou zijn, wat dus niet is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haar echt steunen, zoiets verdient ze niet!
    Ze moet wetn dat er mensen voor haar klaar staan, en dat het niet uit maakt of ze nu zogezegd dik zou zijn, wat dus niet is.
    Dat ga ik, en de hele klas waarschijnlijk doen ;aa


    EGYPTIAN GOD

    (...) Dat ga ik, en de hele klas waarschijnlijk doen ;aa

    Aawh, da's echt lief van jullie^^
    Daar zal ze vast wel beter van worden^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg ><.
    Pest hem terug, of doet hem dat niets?
    Best wel kinderachtig. Nouja, gewoon negeren.


    -