• Omg, ja dat kreng was gewoon de juwelen van mijn moeder aan het stelen. Mijn moeder was naar de winkel en toen ze thuis kwam was ze naar geld aan het zoeken en juwelen in haar zak aan het steken =.=


    Only losers can act the way you do

    Ö


    230210. <3

    Wtf. ö

    heb jij een poetsvrouwding. Woesh. en wat een kreng idd.


    I can't see the future with tears in my eyes

    HEEY!!

    Mijn moeder is oowk poetsvrouw hoor!!
    Da's een belediging!
    Mijn moeder doet da niej!

    x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ontslaanjonge.
    maar mijn moeder is ook schoonmaakster. en ze zijn niet allemaal zo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ola ö
    ontslagen die handel.


    -

    HEEY!!

    Mijn moeder is oowk poetsvrouw hoor!!
    Da's een belediging!
    Mijn moeder doet da niej!

    x


    mijne ook en die doet da ook nie x]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    omg! =O


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Omg. ö


    A. ikmisje.

    Mijn moeder is ook poetsvrouw bij 'gehandicapten'. Mensen die dat zelf niet kunnen. En mijn moederfiguur is de aardigste vrouw op de wereld, voor mij.
    Maar het is wél erg wat diegene bij je moeder doet, gelijk ontslaan die handel!.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wie weet hoeveel ze al heeft :O

    Ontsla dat kreng
    maar niet alle kuisvrouwen zijn zo, want in mijn familie zitten dr kuisvrouwen, maar die op school zijn ook bitches want die zijn zo gemeen tegen ons, en ze sluiten ons op school op x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik werk dus als logistieke in een rusthuis en daar kom ik super goed overeen met de poetsvrouw. Ze is zo ontzettend aardig. Niet alle poetsvrouwen zijn een kreng. Maar die toevallig wel. Gewoon ontslaan, wie weet wat is ze nog allemaal van plan. Zoiets doe je gewoon niet!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga niet zeggen zoals vele voor mij al zeiden over dat poetsvrouw-kreng-gedoe. Maar ik zou inderdaad zorgen dat ze ontslagen werd. Maar.. Eerst een goed gesprek waarin ze kan opbiechten wat ze nog meer allemaal heeft meegenomen. En als ze dat wijgert moet je gewoon zeggen dat je anders aangifte doet.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    nou, laten we hopen dat die van ons dat niet doet Ôo


    -