• waarschijnlijk het ergste dat je als leerling kan overkomen, een les van 70 minutern altijd!
    we hebben normaal 5 uur op een dag dus, en dan ben je van 8.30 tot 15.10 bezig.
    ik vertel je even alle plus en minpunties, en dan graag jullie mening :@
    pluspunten
    - ze beloofde meer tijd in de les voor huiswerk (20 minuten uitleg, en dan zelfstandig huiswerk maken waarvan 10 in stilte) Maar dat is onzin, de meeste docenten klooien maar gewoon wat of proberen 70 minuten lang uitleg geven of te praten.
    - meer tijd om goed in de sfeer van de les te komen(kortom bij handarbijd heb je geen blokuur van 50 minuten maar in 2 blokken krijg je 2 handarbijdlessen van 70 minuten dus 140 uur per week, en de andere 2 blokken bijvoorbeeld maar 70 minuten per week.)
    - als er een uur uitvalt gaan er wel 70 minuten niet door! (kortom, als het laatste uur uitvalt ben je VEEEl vroeger uit, maar in een tussenuur verveel je je langer.. dus ook een minpunt)
    - De minpunten
    - als er een uur uitvalt, raakt de klas veder verwijderd van de 1040 uren norm (of hoeveel het er ook mogen zijnn..) en krijg je meer ophok uren
    - 70 minuten alleen maar Frans, frans.. of een ander vak natuurlijk (A)
    - De Docenten weten gewoon niet wat ze moeten doen!!!!!!

    Tja, ik ben, net als de rest van onze school erg ontevreden oven het 70 minuten roosten. vertel maar wat jullie vinden :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)
    hm, eigenlijk niet.
    mijn school is best wel chill.
    we zitten bijna de hele les niks te doen, en de meeste leraren vinden t goed als je naar buiten gaat als je bijv 5opgaves af hebt ofzo. en nouja, daar ben je ongeveer 15minuten mee bezig. ^^

    oh ik deed die dinge nooit

    ik heb zo 70 min. rooster
    maar als er bij ons lessen verkort worden duren ze 50 min >.<


    bij mij ook wel eens een verkortte les van 40 minuten :D maar meestal krijgen we een verkorting naar 50 minuten rooster (normaal 70)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)
    dat heb ik nu ook :O ik kom in een nieuwe sgool met allemaal blokuren, ik word daar dus ZOT vn he :..


    bleeghh schoowl is gewoon shitzooi!
    wij moeten om half 9 beginne en tot het laatste uur heb je tot 5 uur >.<


    dream, dare, fly!

    Ik moet elke dag van 08:00 tot 15:45 !


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik vind het gemeen, ik vind 50 minuten wel goed eigk :'3


    I don't need words to feel those lips.