• waarschijnlijk het ergste dat je als leerling kan overkomen, een les van 70 minutern altijd!
    we hebben normaal 5 uur op een dag dus, en dan ben je van 8.30 tot 15.10 bezig.
    ik vertel je even alle plus en minpunties, en dan graag jullie mening :@
    pluspunten
    - ze beloofde meer tijd in de les voor huiswerk (20 minuten uitleg, en dan zelfstandig huiswerk maken waarvan 10 in stilte) Maar dat is onzin, de meeste docenten klooien maar gewoon wat of proberen 70 minuten lang uitleg geven of te praten.
    - meer tijd om goed in de sfeer van de les te komen(kortom bij handarbijd heb je geen blokuur van 50 minuten maar in 2 blokken krijg je 2 handarbijdlessen van 70 minuten dus 140 uur per week, en de andere 2 blokken bijvoorbeeld maar 70 minuten per week.)
    - als er een uur uitvalt gaan er wel 70 minuten niet door! (kortom, als het laatste uur uitvalt ben je VEEEl vroeger uit, maar in een tussenuur verveel je je langer.. dus ook een minpunt)
    - De minpunten
    - als er een uur uitvalt, raakt de klas veder verwijderd van de 1040 uren norm (of hoeveel het er ook mogen zijnn..) en krijg je meer ophok uren
    - 70 minuten alleen maar Frans, frans.. of een ander vak natuurlijk (A)
    - De Docenten weten gewoon niet wat ze moeten doen!!!!!!

Tja, ik ben, net als de rest van onze school erg ontevreden oven het 70 minuten roosten. vertel maar wat jullie vinden :P

Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

wij hebben allemaal blokuren...
    like 1 les is anderhalf uur dus 90 minuten >.<
    en dat suckt ook zwaar!
    en helemaal als je een 45 minuten rooster gewend was >.<

dream, dare, fly!

Ik heb gewoon iedere dag 7 lesuren van 50 minuten. >< Behalve op woensdag, dan maar 4 :')

Listen to what we're not saying..

wij hebben allemaal blokuren...
    like 1 les is anderhalf uur dus 90 minuten >.<
    en dat suckt ook zwaar!
    en helemaal als je een 45 minuten rooster gewend was >.<

dat heb ik nu ook :O ik kom in een nieuwe sgool met allemaal blokuren, ik word daar dus ZOT vn he :..

Your Butt is Mine!

Heb 45 minutenrooster.. vind k wel best..
    Maar wel kans om tot kwart over 5 les te hebben

PINKPOP WAS SUPER=D

Ik heb gewoon iedere dag 7 lesuren van 50 minuten. >< Behalve op woensdag, dan maar 4 :')

ik heb elke dag 5 uren van 70 minuten, en op dinsdag eerste uur vrij, en dan tot het 6de :\

ik heb een 100minuten rooster, heb ik zelf voor gekozen. vind t veel fijner, maar 3 vakken op een dag, hooguit 4. dan heb je dus veel meer tijd om je huiswerk goed te verdelen. [:

(...)
    dat heb ik nu ook :O ik kom in een nieuwe sgool met allemaal blokuren, ik word daar dus ZOT vn he :..

ik heb gehoord dat bij ons sommige mensen een blokuur hebben van 140 minuten, da's pas een hel!

kut voor je
    maar je hebt er natuurlijk weinig aan dat ik t kut vin voor je

ik heb een 100minuten rooster, heb ik zelf voor gekozen. vind t veel fijner, maar 3 vakken op een dag, hooguit 4. dan heb je dus veel meer tijd om je huiswerk goed te verdelen. [:

:| dan zit je 100 minuten lang met een docent opgescheept!

(...)

ik heb elke dag 5 uren van 70 minuten, en op dinsdag eerste uur vrij, en dan tot het 6de :\

70 minuten zou voor mij veel te lang zijn. Ik krijg nu al na een half uur opmerkingen dat ik me beter moet concentreren en moet opletten. Oehw, neen dat zou helemaal niets voor mij zijn, ö

Listen to what we're not saying..

val je niet in slaap?

ik heb zo 70 min. rooster
    maar als er bij ons lessen verkort worden duren ze 50 min >.<

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

kut voor je
    maar je hebt er natuurlijk weinig aan dat ik t kut vin voor je

mwah, het is wel leuk om te horen dat iedereen mijn school enzo kut vind xD
    morgen een onderwerp om de lessen door te komen :D

(...)
    val je niet in slaap?

hm, eigenlijk niet.
    mijn school is best wel chill.
    we zitten bijna de hele les niks te doen, en de meeste leraren vinden t goed als je naar buiten gaat als je bijv 5opgaves af hebt ofzo. en nouja, daar ben je ongeveer 15minuten mee bezig. ^^

(...)

mwah, het is wel leuk om te horen dat iedereen mijn school enzo kut vind xD
    morgen een onderwerp om de lessen door te komen :D

haha ja inderdaad
    maar boeie als wij t kut vinde, als jij t gewoon goed vind