• Veel mensen hebben hier al waarschuwingen en bans gekregen, ik ook. Ik denk dat er toch wel een paar onder ons zijn die die bans en waarschuwingen achter hun willen laten.
    Suggestie;
    Zou het kunnen dat als iemand met veel bans en waarschuwingen een bepaalde tijd niets meer heeft uitgehaalt, die haar bans en waarschuwingen worden verwijderd?


    -

    Weetje, dat ik nooit een waarschuwing heb gekregen, geen een,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm, ik vind het een slecht idee. Ik vind dat de moderators moeten kunnen zien of die persoon al wat mis heeft gedaan. Dat is volgens mij heel belangrijk bij modverkiezingen en dergelijke. Anyway, ik ben er niet zo voor.

    Je zin is nogal krom maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Wij kijken altijd naar datums, redenen etc. En wij zullen nooit meteeen een ban ofzo er boven op gooien, omdat we zien dat iemand al het een en ander op zijn kerfstok heeft. Kwijtschelden doen we niet, want dan verliezen we het overzicht.


    Wie du mir, so ich dir.

    Weetje, dat ik nooit een waarschuwing heb gekregen, geen een,.


    Ik ook niet.. (a)


    We can only learn to love by loving.

    Je zin is nogal krom maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Wij kijken altijd naar datums, redenen etc. En wij zullen nooit meteeen een ban ofzo er boven op gooien, omdat we zien dat iemand al het een en ander op zijn kerfstok heeft. Kwijtschelden doen we niet, want dan verliezen we het overzicht.


    Ik heb mijn kromme zin aangepast ^^. Maar ik snap dat je ze niet wilt kwijtschelden. Het was maar een suggestie (;


    -

    ja ik bn ook is geband geweest hier op het forum
    als je 3redenen hebt om geband te worre wordt je geband hè da wet iedereen EN OMG:| die 2andere reden (ni van die dag zelf) die was ik zelf hhheeeeellleeemaaaal vergtn:| so lang gelede was dat(baby) x')
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    Ik heb mijn kromme zin aangepast ^^. Maar ik snap dat je ze niet wilt kwijtschelden. Het was maar een suggestie (;
    Ik zag het toen ik net gepost had ^^. Nou ik vind je suggestie opzich wel een goed voorstel, maar daarom wilde ik ook even uitleggen waarom we er tegen zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Tuurlijk gaan ze meteen doen, maar goed geprobeerd Mimi^^


    *He's the one.

    (...)

    Ik ook niet.. (a)

    Hee ik meen het, nooit een gezien, bij mij was het meteen ban erop, en 2 uur erna nog eentje, alsof het niet uitmaakte.
    Nini je heet weer fighter.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Hee ik meen het, nooit een gezien, bij mij was het meteen ban erop, en 2 uur erna nog eentje, alsof het niet uitmaakte.
    Nini je heet weer fighter.

    ^^ ik heb se wel gsien sijn leuke dingies..ahum.. en ja weetk xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Hee ik meen het, nooit een gezien, bij mij was het meteen ban erop, en 2 uur erna nog eentje, alsof het niet uitmaakte.
    Nini je heet weer fighter.
    Je hebt wel eens waarschuwingen gehad. Zels een paar van mij :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb 1 waarschuwing gehad en dat was het...denk ik teminste(A)..xD...maaar ik denk wel dat dat handig is....xD

    Ik hou de tel niet bij^^


    *He's the one.

    Ik hou de tel niet bij^^

    Ze trekken je gewoon voor, Mweh


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ze trekken je gewoon voor, Mweh
    neuhj heur ^^


    Wie du mir, so ich dir.