• Nouja, ik vraag mij af hoe jongens denken/zich voelen. Volgens mij heeft iedereen al wel door dat jongens helemaal geen roddeltantes zijn, zich van niet veel aantrekken etc.
    Maar hebben ze ook een gevoelige kant? Hoe voelen jongens zich als ze verliefd zijn? Is dat hetzelfde gevoel als een meisje heeft, of helemaal niet? En wat denken zij over het 'verliefd zijn'? Ik weet dat dit raar is, maar soms vraag ik me zulke dingen dus af ^^. Wat denken jullie ervan?


    Wat ik ervan denk;
    Volgens mij heeft iedereen wel een gevoelige kant, zelf de stoerste jongen, al tonen de meeste jongens hun gevoelige kant minder snel. Voor de rest zou ik dus niet weten hoe dat zit met het 'verliefd zijn'.


    -

    Ik ben met jongens opgegroeit en JA ze hebben zeker een gevoelige kant, alleen laten ze deze minder snel zien aan hun omgeving omdat ze zich dan zwak voelen ofzo. Of minder stoer 0-o


    You have no idea.

    Tuurlijk, Stoere jongens wenen ook ;) en meer dan 1 keer ^^, want das nrm ;), iedereen heeft een gevoele kant!


    Your Butt is Mine!

    Ik zal het eens even aan Sander en Johann vragen. Antwoord komt zometeen. Na het eten.


    Bored.

    Tuurlijk, Stoere jongens wenen ook ;) en meer dan 1 keer ^^, want das nrm ;), iedereen heeft een gevoele kant!


    Agree.


    You have no idea.

    ik heb het met mijn beste vrienden(jongens) heel vaak over meiden omdat die nergens anders over praten owja over auto's xd en dan vragen ze aan mij wat ze moeten doen omdat ze het echt niet meer weten :P
    en k heb ze zelfs eens horen zeggen dat ze af en toe wel een meisje willen zijn
    dus ik denk wel dat ze een gevoelige kant hebben :P

    xx

    Ik zal het eens even aan Sander en Johann vragen. Antwoord komt zometeen. Na het eten.


    Gha, oké. Ik ga ook bijna eten, smakelijk.


    -

    ik heb het met mijn beste vrienden(jongens) heel vaak over meiden omdat die nergens anders over praten owja over auto's xd en dan vragen ze aan mij wat ze moeten doen omdat ze het echt niet meer weten :P
    en k heb ze zelfs eens horen zeggen dat ze af en toe wel een meisje willen zijn
    dus ik denk wel dat ze een gevoelige kant hebben :P

    xx


    Mijn beste vrienden zijn ook jongens =D

    En ik leef al sinds mijn 2e met ze. Koel he.



    Als ze dan verliefd zijn is t meteen van; EN WAT VINDEN MEISJES LEUK?? Waar vallen jullie op? Hoe kan ik haar het beste versieren / mee uitvragen?

    Eignlijk best grappig x'] zeggen ze dat meiden erg zijn.


    You have no idea.

    Sander;
    Ik denk dat je sowieso niet over een algemeen beeld kunt spreken als je over gevoelens van jongens praat. Tegenwoordig is er een patser gedracht bezig wat gepaart gaat met non gevoellige acties. Dit zie je veel in discotheeks etc. Dit vind ik zelf zeer irritant.
    Maar persoonlijk gekeken naar je vraag hoe denken ze over verliefdheid:
    Ik denk dat wij gewoon het zelfde denken als een meisje. Als je verliefd bent ben je verliefd. Punt en geen discussie over mogelijk. Zelf ben ik een principieel type wie er niet van houdt dat er met gevoelens word gerommeld. Als ik iemand leuk vind heb ik er echt alles voor over, helaas ben ik dan weer zon type wie fouten gaat maken en het als nog verpruts. Maar tegenwoordig kom je veel tegen dat jongens afwachtend zijn en zich niet snel willen binden maar na bepaalde tijd komt dat vanzelf wel.

    Johann;
    Ik weet niet wat een meisje voelt dus daar kan ik moelijk over oordelen. Het is wel vaak zo dat als een jongen een meisje echt echt echt leuk vind hij heel veel over haar denkt op elke moment van de dag, dat hij zo veel mogelijk bij haar wilt zijn en dat hij meestal wel wat rustiger is als zij in de buurt is. Van alle jongens die ik ken die echt serieuze verkeringen hadden wist bijna niemand het dat hij dat meisje leuk vond en komen de andere er pas achter als ze wat hebben. Maar ik heb wel als ik egt verliefd ben een soort gevoel, kan het niet om schrijven maar het is vaak als zij in de buurt is een zeer goed en fijn gevoel en dan zodra ze weg is of weg gaat gaat het over naar verdriet.


    Bored.

    Ik denk dat ze wel dergelijk het zelfde denken. Als je verliefd bent ben je verliefd. De meeste jongens die ik ken gaan zich tegen over het meisje verlegen gedragen. Maar ja, ik denk dus dat we het zelfde denken alleen de jongens van nu het niet soer vinden om te uiten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is verliefdheid niet voor zegmaar iedereen hetzelfde? :'] Of dr moet in ieder geval geen verschil in zitten tussen jongens en meisjes, dan eerder voor mensen in het algemeen.


    Mew <3

    Sander;
    Ik denk dat je sowieso niet over een algemeen beeld kunt spreken als je over gevoelens van jongens praat. Tegenwoordig is er een patser gedracht bezig wat gepaart gaat met non gevoellige acties. Dit zie je veel in discotheeks etc. Dit vind ik zelf zeer irritant.
    Maar persoonlijk gekeken naar je vraag hoe denken ze over verliefdheid:
    Ik denk dat wij gewoon het zelfde denken als een meisje. Als je verliefd bent ben je verliefd. Punt en geen discussie over mogelijk. Zelf ben ik een principieel type wie er niet van houdt dat er met gevoelens word gerommeld. Als ik iemand leuk vind heb ik er echt alles voor over, helaas ben ik dan weer zon type wie fouten gaat maken en het als nog verpruts. Maar tegenwoordig kom je veel tegen dat jongens afwachtend zijn en zich niet snel willen binden maar na bepaalde tijd komt dat vanzelf wel.

    Johann;
    Ik weet niet wat een meisje voelt dus daar kan ik moelijk over oordelen. Het is wel vaak zo dat als een jongen een meisje echt echt echt leuk vind hij heel veel over haar denkt op elke moment van de dag, dat hij zo veel mogelijk bij haar wilt zijn en dat hij meestal wel wat rustiger is als zij in de buurt is. Van alle jongens die ik ken die echt serieuze verkeringen hadden wist bijna niemand het dat hij dat meisje leuk vond en komen de andere er pas achter als ze wat hebben. Maar ik heb wel als ik egt verliefd ben een soort gevoel, kan het niet om schrijven maar het is vaak als zij in de buurt is een zeer goed en fijn gevoel en dan zodra ze weg is of weg gaat gaat het over naar verdriet.


    Bedankt om het aan hen te vragen (;
    Naja, ik kan me bij sommige dingens wel goed herkennen. Dus blijkbaar verschillen jongens en meisjes niet zoveel qua gevoelens.


    -