• Ik dacht; ik maak maar even een gezellig kletstopic :D
    Ik heb sinds Donderdag een vriendje, hij zit bij mij in de klas en ik ben zoo happy :D

    (...)Ik ga zelf een dromenvanger voor hem maken, en daar hang ik dan een foto van hem en mij samen aan [als ik die op tijd kan maken ><]

    en @ Doo

    Haha, klopt xD maar hij is nou eenmaal óók in de wolken en ik wil bij m zijn :D


    Origineel ^^
    Zal ie vast blij mee zijn.


    -

    gefeliciteerd :D

    ik heb ook een vriendje van 18 en is 1.82 en ik ben 14 en 1.74 haha misschien beetje Groot leeftijdverschil maarja ik hou van hem en dat is het belangrijkste toch??
    haha

    xx

    (...)Ik ga zelf een dromenvanger voor hem maken, en daar hang ik dan een foto van hem en mij samen aan [als ik die op tijd kan maken ><]

    en @ Doo

    Haha, klopt xD maar hij is nou eenmaal óók in de wolken en ik wil bij m zijn :D

    hahahah xD geniaaal:P
    Best wel vet dat je dat kan zetten xD
    Bij mij was het zo: hij was met zijn hoofd in de wolken, ik niet, hmm... werkt niet zegmaar xD
    whaaa man, dan krijg je straks het stadium zoenen^^ hihi:P
    vet grappig:P
    ik bel jou om kwart voor trouwens, oké?


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    gefeliciteerd :D

    ik heb ook een vriendje van 18 en is 1.82 en ik ben 14 en 1.74 haha misschien beetje Groot leeftijdverschil maarja ik hou van hem en dat is het belangrijkste toch??
    haha

    xx



    Dat is inderdaad het belangrijkste, op liefde staat geen leeftijd.


    -

    Gefeliciteerd <'3

    Ik ben op een player. -_- Maar hij is wel lekker :'D Zijn naam is Patrick, hij is 2½ jaar ouder en is net 15 geworden. Hij heeft blond haar, is langer als mij en is een beetje dunnetjes. En hijs best populair, veel meiden vallen volgens mij op hem. Mja over het feit dat hij een player is boeit me niet, want ik ben zelf eigenlijk ook best wel een player :$ Ohja, hij zit ook bij mij op school, in de derde. En ik heb zijn msn, hyves en numbero :'D En hij is best seksistisch x'D


    a figment of your imagination

    (...)
    hahahah xD geniaaal:P
    Best wel vet dat je dat kan zetten xD
    Bij mij was het zo: hij was met zijn hoofd in de wolken, ik niet, hmm... werkt niet zegmaar xD
    whaaa man, dan krijg je straks het stadium zoenen^^ hihi:P
    vet grappig:P
    ik bel jou om kwart voor trouwens, oké?
    haha xD ja vast :| dat vind ik best eng weetje, nadat hij me had gevraagd had ik ook echt zoiets van ÓMG MOET IK NU ZOENEN HEEEELP IK WIL GILLEND ROND RENNEN MAAR HIJ HEEFT ME VAST DUS HET KAN NIET :X:O:|

    En is goed, ik pak de foon alvast :D

    (...)haha xD ja vast :| dat vind ik best eng weetje, nadat hij me had gevraagd had ik ook echt zoiets van ÓMG MOET IK NU ZOENEN HEEEELP IK WIL GILLEND ROND RENNEN MAAR HIJ HEEFT ME VAST DUS HET KAN NIET :X:O:|

    En is goed, ik pak de foon alvast :D

    ik moest jouw huistelefoon nummer bellen hea?
    Anders bel ik straks weer naar jouw mobiel xD en neem jij glad niet op xD of wordt mijn mama boos, omdat het zoveel kost xD
    haha:P
    oeeeh, maar dan kan ik gewoon alle details over Steyno horen^^


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    ik moest jouw huistelefoon nummer bellen hea?
    Anders bel ik straks weer naar jouw mobiel xD en neem jij glad niet op xD of wordt mijn mama boos, omdat het zoveel kost xD
    haha:P
    oeeeh, maar dan kan ik gewoon alle details over Steyno horen^^
    haha xD ja
    en omg wat ben ik slim, ik loop naar beneden; geen telefoon, ik helemaal paniekerig door het hele huis rennen, ligt dat ding TWEE CENTIMETER naast mijn toetsenbord ><'

    Gefeliciteerd :'D.
    Ik ben gister bij mn vriendje geweest, had m al een hele tijd niet meer gezien ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Gefeliciteerd :'D.
    Ik ben gister bij mn vriendje geweest, had m al een hele tijd niet meer gezien ^^
    Whii, was het leuk? :D

    en @ Doo HET IS KWART VOOR *SPRINGT IN HET ROND*

    (...)haha xD ja
    en omg wat ben ik slim, ik loop naar beneden; geen telefoon, ik helemaal paniekerig door het hele huis rennen, ligt dat ding TWEE CENTIMETER naast mijn toetsenbord ><'

    Ik vanochtend dan.
    Waar is mijn make-up? VERDOMME. oh... het zit in mijn broekzak, waar ik het zo'n 3 seconden geleden in had gestopt...
    en gisteren kon ik mijn schoenen niet vinden, had ik ze aan xD
    Of make-up eraf halen, nadat je in de douche bent gegaan, is ook heeeel slim^^ xD
    pfff, ik heb teveel gelezen vandaag, dus ik ga ff mijn telefoon pakken, jouw nummer zoeken en bellen^^
    tot zo:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik heb sins dinsdag een vriendje, hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag ( srry maa moet ff weten voor iets)


    --

    tot zo_O_

    moet ik mn nummer nog ff pb-en?

    ik heb sins dinsdag een vriendje, hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag ( srry maa moet ff weten voor iets)
    Ik ben nu 14 en 7 maanden, Steyn [vriendje] is 13 en 11 maanden :D