• Ik heb mijn enkel verzwikt met dansen x_x echt weer iets voor mij hoor. ik was aan het oefenen voor mijn... [/is frans woord kwijt] en daar moest een pirouette achter en toen ik die maakte vond mijn enkel het wel genoeg en klapte dubbel. ook is mijn bedelarmband in mijn hand te recht gekomen en heb ik nu een stuk vel los hangen x-x maar goed ik ben alleen thuis en wie weet ff wat ik kan doen tegen verzwikte enkels behalve het koel houden en inzwachtelen want ik heb beide al gedaan [/naja mijn danslerares]


    We can only learn to love by loving.

    Niet erop gaan staan -.-
    Maar, Ik heb een verrekte enkelband gehad, toen mocht ik 2 weken niets doen =O
    Dat vond ik nietleuk.


    Your make-up is terrible

    Niet erop gaan staan -.-
    Maar, Ik heb een verrekte enkelband gehad, toen mocht ik 2 weken niets doen =O
    Dat vond ik nietleuk.


    dude ik moet der juist opstaan x_x moet van myn fysio [/ja ik ging naar fysio voor gescheurde/verrekte enkelbanden maar wil nu niet meer]


    We can only learn to love by loving.

    Wooow =O Zo raar x]
    Tegen mij zei de dokter dat ik er echt niet op mocht staan.
    Later vroeg de fisio of ik het ook niet stiekem had gedaan x]
    Aangezien mijn voet niet meer getaped hoefde te worden, na 2 weken en zo snel genezen was.


    Your make-up is terrible

    Wooow =O Zo raar x]
    Tegen mij zei de dokter dat ik er echt niet op mocht staan.
    Later vroeg de fisio of ik het ook niet stiekem had gedaan x]
    Aangezien mijn voet niet meer getaped hoefde te worden, na 2 weken en zo snel genezen was.


    Idd x_x maar mijn gymleraren,danslerares en mijn moedertje zeggen ook dat ik erop moet staan x_X achja boeit mij wat mijn enkels zijn toch al helemaal kapot


    We can only learn to love by loving.

    Ow :S Lol, ik zou die franse namen ook vergeten. Als de lerares tegen ons zegt dat we bijvoorbeeld een soutenu gaan doen moet ik echt uren na denken x'D

    Hmmm zelf weet ik eigenlijk neit echt wat je er nog tegen kan doen. Al ijs op gelegd trouwens? Helpt altijd wel naar't schijnt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay