• Mijn vriendin [D] was vadaag depri net als ik. En dus vroeg ik aan haar; 'waarom ben je depri.' ze schudde haar hoofd en nam dus heel de dag afstand van mijn twee vriendinnen [T] en [H]. Die twee maakten er zo'n dikke boel over, terwijl ik zei dat ze misschien tijd nodig had. [Ik had wel al heel de morgen gevraagd wat er met haar was, maar ze wou het niet vertellen.] Nu krijg ik voor ik de school verlaat een brief met daarin. "Wees niet zo'n kameel (meeloper)" En [T] en [H] hebben ook zo'n brief gekregen, waar er in stond: "Ik besta ook nog." en "Ik leef hier ook wel!" Maar mij moet ze meteen uitschelden als kameel en meeloper. Terwijl ik dat geeneens ben! >,< Ik leid mijn eigen leven en doe wat ik wil en loop niet achter iemands kont aan! Dus waarom zegt ze zoiets? Ze vermijd me maar steeds wat irritant is om in contact met haar te komen! Wat moet ik nu doen? [/ben wel kwaad op haar]


    You'll never dream alone. <3

    omg, hoe oud zijn jullie daar? ><.
    Probeer haar maandag op school aan te spreken. Misschien is ze tegen die tijd al afgekoelt.


    -

    Miss mee praten?
    Ja. persoonlijk ben ik in dat soort dingen makkelijk. Of diegene moet uit zichzelf zich verontschuldigen, of ze kunnen oprotten. Want ik heb geen zin in drama x'D Maarja


    The economy is suffering, let it DIE!

    omg, hoe oud zijn jullie daar? ><.
    Probeer haar maandag op school aan te spreken. Misschien is ze tegen die tijd al afgekoelt.


    Bedoel je mij, met hoe oud zijn jullie?? xD Maar ik vind het wel laag van haar! >,<


    You'll never dream alone. <3

    kameel^^ srry ik had haar voor haar neus uitgelachen, dan heb je der dik genaaid^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    kameel^^ srry ik had haar voor haar neus uitgelachen, dan heb je der dik genaaid^^


    Als ik het briefje eerder zou gevonden hebben, zou ik dat wel gedaan hebben.. Maar nu voel ik me.. beledigd! :O


    You'll never dream alone. <3