• http://www.quizlet.nl/quiz/277361/its-better-to-be-yourself-than-to-act-like-youre-someone-you-dont-are/

    Idee Door Redemption
    Uitgevoerd Door TyIsMine

    Abbygail (16) is een dood normaal meisje dat in het kleine dorpje Essex, in het zuiden van London. Abbygail heeft twee dood normale zussen: Mickey (14) en Aimée (18). Haar hele leven gaat ze al gewoon normaal naar school, heeft ze gewoon normale vriendinnen en is er niets anders in haar leven dan bij anderen.
    Helaas voor Abbygail verandert dat als er een nieuwe familie bij haar in het dorpje komt wonen. Aangezien het dorpje zo klein is, kent iedereen elkaar en weet iedereen alles van elkaar af.
    Zodra de nieuwe familie er is komen wonen, doet Abbygails moeder heel vreemd. Ze is steeds vaker van huis, en Abbygail herkent haar niet meer.
    Maar, eerst even iets over de geschiedenis van Abbygail. Abbygail haar gezin is het rijkste gezin van Essex en omstreken. Haar vader is de enige dokter in het dorpje, en daarom komen alle zieken mensen bij hem. Hierdoor hoeft Abbygails moeder niet te werken. Abbygails moeder gaat eens in de twee weken op zondag naar de zonnebanken, om zich daar bruiner te maken, en elk weekend gaat haar moeder met vriendinnen “kamperen”.
    Als Abbygail dit zaakje wilt onderzoeken komt ze schokkende dingen te weten over de nieuwe familie in de buurt.
    De hele familie Cullen is Vampier.
    Beter nog: Abbygail komt erachter dat ook haar moeder een Vampier is.


    We can only learn to love by loving.

    (...)


    WAODSHFOIASDHFOASDHF

    knappe koeien met broeken.


    WGFDCVCJHGHDGKOE!

    ik draag ook een broek een roze :Y)
    knappe koeien met roze broeken we kunnen wel een lied schrijven! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    WGFDCVCJHGHDGKOE!

    ik draag ook een broek een roze :Y)
    knappe koeien met roze broeken we kunnen wel een lied schrijven! (krul)


    In-der-daad.

    Hier ben ik het nou helemaal mee eens.

    Maar eigenlijk draaien we van het topic af.


    rules don't stop me

    (...)

    In-der-daad.

    Hier ben ik het nou helemaal mee eens.

    Maar eigenlijk draaien we van het topic af.


    IN
    DER
    DAAD.

    Dat lied komt nog wel.
    Dan gaan we maar even over het topic praten. :'D
    Weetje in een vampieren film die ik keeek waren vampieren koeien alleen die droegen geen broeken xd' [/zo nu gata het over vampieren net als de quiz]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    IN
    DER
    DAAD.

    Dat lied komt nog wel.
    Dan gaan we maar even over het topic praten. :'D
    Weetje in een vampieren film die ik keeek waren vampieren koeien alleen die droegen geen broeken xd' [/zo nu gata het over vampieren net als de quiz]


    DAT IS WEL ONTZETTEND GAAF.


    rules don't stop me

    DAT VOND IK OOK AL EN ZE HADDEN RODE OGEN EN HINGEN OP HUN KOP. zouden het contact lenzen wezen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK DENK HET WEL.

    Die koeien van tegenwoordig (N)


    rules don't stop me

    Het gaat wel de slechte kant op. Ze moetten blij zijn met de ogen die ze hebben (N)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat vind ik nou ook(N).

    Gossie. Dat kan echt niet vind ik.

    Maar laten we wel ontopic blijven, voordat we een waarschuwing krijgen en we heel depressief worden :'(


    rules don't stop me

    Ja.

    Inderdaad ze moetten maar tevreden wezen! (N)

    Ja, anders gaan we ons zielig in een hoekje verstoppen en snijden! :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaaaa :'(
    Straks worden we nog iemo en moeten we net als die koeien contactlenzen dragen omdat onze ogen anders te donker zijn :'(


    rules don't stop me

    Jaa :'(
    Heel vel blauw moetten we dan ö
    ik wil geen iemo wezen :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iek ook nieeeeeeet

    ik heb al blauwe

    nu wil ik paarse :Y)


    rules don't stop me

    Iek ook nieeeeeeet

    ik heb al blauwe

    nu wil ik paarse :Y)

    Nu ben ik stiekem wel heel jaloers ö
    Ik wil stiekem gele ogen of net als de koeien rode ö (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.