• Abbygail (16) is een dood normaal meisje dat in het kleine dorpje Essex, in het zuiden van London. Abbygail heeft twee dood normale zussen: Mickey (14) en Aimée (18). Haar hele leven gaat ze al gewoon normaal naar school, heeft ze gewoon normale vriendinnen en is er niets anders in haar leven dan bij anderen.
    Helaas voor Abbygail verandert dat als er een nieuwe familie bij haar in het dorpje komt wonen. Aangezien het dorpje zo klein is, kent iedereen elkaar en weet iedereen alles van elkaar af.
    Zodra de nieuwe familie er is komen wonen, doet Abbygails moeder heel vreemd. Ze is steeds vaker van huis, en Abbygail herkent haar niet meer.
    Maar, eerst even iets over de geschiedenis van Abbygail. Abbygail haar gezin is het rijkste gezin van Essex en omstreken. Haar vader is de enige dokter in het dorpje, en daarom komen alle zieken mensen bij hem. Hierdoor hoeft Abbygails moeder niet te werken. Abbygails moeder gaat eens in de twee weken op zondag naar de zonnebanken, om zich daar bruiner te maken, en elk weekend gaat haar moeder met vriendinnen “kamperen”.
    Als Abbygail dit zaakje wilt onderzoeken komt ze schokkende dingen te weten over de nieuwe familie in de buurt.
    De hele familie Cullen is Vampier.
    Beter nog: Abbygail komt erachter dat ook haar moeder een Vampier is.


    Idee By Redemption maar ik mag hem hebben :) lief he?

    en nu wil ik jullie mening :

    Doen/Niet doen
    Titel : Het is beter om jezelf te zijn dan je voor te doen als iemand die je niet bent.
    /It's better to be yourself than to act like someone you aren't

    Naam hoofdpersoon : Abbygail/anders?


    We can only learn to love by loving.

    DAT IS MIJN IDEE EN NICOL MAG HET HEBBEN:Y)


    rules don't stop me

    Doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    DAT IS MIJN IDEE EN NICOL MAG HET HEBBEN:Y)
    \

    JAA <3 ikke leif vinde xD *viert gigantisch feestje*


    We can only learn to love by loving.

    Doen/Niet doen; Maar het is een super idee: het ligt gewoon aan mij. Ik ben lui.

    Titel : xp neej, ben een beetje leeg in mijn hoofd. Er zit zaagsel in ;a

    Naam hoofdpersoon : Abbygail/anders? Milou


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)\

    JAA <3 ikke leif vinde xD *viert gigantisch feestje*


    *feest lekker mee*


    rules don't stop me