• yow iedreen,,
    jah gulle ebt da waarscheinlijk al gleze ovr bill die "homo" is ma is da waar enzuu,, jah kunde gulle my daar meer over vrtelle?? en zegge wa bill daar op zegt?

    Geloof het nou een keer niet -.-
    Iedereen weet dat hij bi is, en niet homo


    Your make-up is terrible

    Geloof het nou een keer niet -.-
    Iedereen weet dat hij bi is, en niet homo

    Loop ik nu achter?
    Of was dat een sarcastische opmerking?


    You move me ......... Kurt

    Niet geloven, wacht tot meneer Kaulitz het zelf toegeeft, anderns blijf je hem gewoon geloven met zijn; 'ich bin nicht schwul!' gezegde^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Loop ik nu achter?
    Of was dat een sarcastische opmerking?


    Sarcastisch ^^


    Your make-up is terrible

    (...)

    Sarcastisch ^^

    Ohw, wist ik wel, ik wilde je alleen testen. :S
    Maar indd, geloof maar lekker niet dat Bill homo is voordat-ie het zelf toegeeft.


    You move me ......... Kurt

    Haha waarom gelooft elke sukkel toch altijd wat hij/zij leest?
    Sorry, maar die vraag krijg je 100 keer. Nu Bill is geen homo teminste dat gaat hij nooit bekennen want dan is Universal bang dat ze fans kwijt raken!
    Al weet ik zeker dat ie bi of homo is xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha waarom gelooft elke sukkel toch altijd wat hij/zij leest?
    Sorry, maar die vraag krijg je 100 keer. Nu Bill is geen homo teminste dat gaat hij nooit bekennen want dan is Universal bang dat ze fans kwijt raken!
    Al weet ik zeker dat ie bi of homo is xd'


    en wa zegt hy dr zelf ovr?

    XxX.

    Laat hem nou. Hij is niet anders dan de jongens op je school >< Okay, hij is een beroemde zanger, maar van binnen is hij hetzelfde [en van onder ><]. So what dat hij homo is, mag hij toch zelf weten? Of ben je soms zijn moeder?><


    SimplePlanLove<3

    Heb je het voor een werkstuk ofzo nodig? O.o
    x.


    ok

    Laat hem nou. Hij is niet anders dan de jongens op je school >< Okay, hij is een beroemde zanger, maar van binnen is hij hetzelfde [en van onder ><]. So what dat hij homo is, mag hij toch zelf weten? Of ben je soms zijn moeder?><


    kvroeg et mar zne ws gwn om te weete want heb dr eiglijk nx ovr kunne leze,, trouwens wrm zou k tege homo's moete zen,, mn neefke is dr zelf een

    Heb je het voor een werkstuk ofzo nodig? O.o
    x.


    neeh

    (...)

    neeh

    Is het verder dan boeiend?
    x


    ok

    (...)
    Is het verder dan boeiend?
    x


    sry ze kwou dr gwn meer vn weete,,
    wrm zo crietisch??

    (...)

    en wa zegt hy dr zelf ovr?

    XxX.

    Hij ontkent maar hij mag ook niet bekennen --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bill is even homo als ik ben.
    Volledig hetero, dus.