• 'T is nogal, een vaag verhaal. Maar ik zal het jullie even uitleggen.
    Er is dus zo'n jongetje op school, en hij is keischattig. Ik ken hem persoonlijk. Maar sinds we eergister te horen hebben gekregen dat je 1 roos kan versturen op Valentijns dag, krijg ik hem niet uit mijn kop. De halve klas weet het dus. Ik heb z'n nummer, en in de pauze gingen ze hem een bericht sturen zo van 'Vind jij Barbara leuk?' op iemands anders mobiel, anoniem dus. enzo. Ik vind het dus eigelijk best kut. En toen zei hij zo van nee, maar nu weet hij dus dat ik hem leuk vind. Dus heb ik hem doodleuk gestuurd 'Hoi. Ik ben niet verliefd op jou xd Doei.' Létterlijk! Ik voel me schuldig op een of andere manier, en dus heb ik een bericht in het engels geschreven om het goed te maken. Ik wil wel vrienden met hem blijfen.
    -hier stond iets, wat ik niet uit mijn hoofd kan typen-

    Ehm, tis niet echt goed engels he :P


    Life is hard and then we die

    Ehm, tis niet echt goed engels he :P

    ik typ het uit mijn hoofd. maar het klopt wel, op dat papiertje. xd

    Je engels is inderdaad verneukt en nogal logisch dat hij 'neen' stuurt, het is nogal kinderachtig om je vriendinnen erbij te betrekken. Zoiets moet je zélf vragen, als jullie elkaar al een tijdje kennen. En dat berichtje dat jij hem dan daarna stuurde, like omg? Zoiets stuur je toch niet. Wat als hij jou nou wél leuk vind? Dan heb je hem nu diep gekwetst.

    Ik wil niet bot overkomen ofzo..


    -

    Je engels is inderdaad verneukt en nogal logisch dat hij 'neen' stuurt, het is nogal kinderachtig om je vriendinnen erbij te betrekken. Zoiets moet je zélf vragen, als jullie elkaar al een tijdje kennen. En dat berichtje dat jij hem dan daarna stuurde, like omg? Zoiets stuur je toch niet. Wat als hij jou nou wél leuk vind? Dan heb je hem nu diep gekwetst.

    Ik wil niet bot overkomen ofzo..

    Snap ik, daarom voel ik me ook schuldig. :$ Daarom wil het goed maken met hem, maar ik denk dat hij daar niet echt op zit te wachten.

    weetni:S mss is het best van wel wnt da bericht er voor is mss wa hard
    jonges zeggn vaak dat ze iemand niet leuk vinde tegen een hele groep dus mss vint i je wel leuk maar wilt hij ni da heel de wereld het weet en da heb je hem nu gekwetst snappi? xd
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Snap ik, daarom voel ik me ook schuldig. :$ Daarom wil het goed maken met hem, maar ik denk dat hij daar niet echt op zit te wachten.


    tuurlijk wel. Als je hem leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan en je excuses aanbieden. En, betrek je vriendinnen er in het vervolg niet meer bij, jongens vinden dat zéker kinderachtig..


    -

    (...)

    tuurlijk wel. Als je hem leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan en je excuses aanbieden. En, betrek je vriendinnen er in het vervolg niet meer bij, jongens vinden dat zéker kinderachtig..

    Oké, morgen ga ik dat briefje sturen. _O_ en ik zal mijn vrienden en niet meer bij betrekken.

    (...)
    Oké, morgen ga ik dat briefje sturen. _O_ en ik zal mijn vrienden en niet meer bij betrekken.


    Neen, niet doen met een briefje ><. Je moet het in zijn gezicht zeggen, anders is het nogal laf.. En ik denk wel dat je oud genoeg bent om het in het echt tegen hem te zeggen.


    -

    Dat hij nee zei was logisch. Dat zeggen jongens altijd. Dat deed Roderick ook bij mij. En ik weet nog steeds niet of ie me leuk vind ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Neen, niet doen met een briefje ><. Je moet het in zijn gezicht zeggen, anders is het nogal laf.. En ik denk wel dat je oud genoeg bent om het in het echt tegen hem te zeggen.

    Uhm. nee maar dan ga ik blozen en stotteren. Ach, weetje. IK BEN EEN VROUW MET BALLEN -ahumahum- ik ga het gewoon doen, mijn excusses aanbieden dat heeft hij verdient.
    Renée.
    Yes, had je al vertelt. :Y)

    ik ben half engels.. dus als je iets in het nl typt kan ik het voor je over typen in het engels!


    Some angels have no wings.

    Omg mijn BF heeft woensdag precies hetzelfde gedaan! Anoniem gezegt dat hij een lekker ding is,en nu kijkt hij haar heel vaak aan en staat hij vaak in haar buurt.