• Goedemorgen x]
    Ik heb al langer dan 3 jaar een vriendje. En ik hou van hem, maar in die 3 jaar heeft hij mij heel wat dingen geflikt (niet vreemdgaan hoor) de me nogal pijn hebben gedaan (vooral lichamelijk) Myda zei al, hij is rugbyspeler, like, groot en sterk. Dat maakt het nog enger.
    Maar nu denkik dat ik het uit ga maken. Via sms. Ja vind me maar laf, maar ik ben bang dat als ik het recht in zijn gezicht zeg, dat hij me nooit laat gaan, me gewoon opsluit ofzo.
    Maar, toch vind ik het gemeen van mezelf, zo vlak voor valentijn. De laatste tijd issie wel lief, maar ik zie hem bijna nooit in verband met zijn werk en mijn stage.
    Like, mensen zitten mij steeds te pushen dat ik het moet doen. Maar ik weet het allemaal niet meer -.- Ik voel me namelijk nogal depresief erdoor de laatste tijd.

    Edit:
    Like, ik sprak hem net, gewoon bij mij thuis, en ik zei al die dingen ... Vond hij dat ikniet boos moest en doen ging hij me uitlachen! =O
    Door hem heb ik bindingsangst en verlatingsangst. Ik ben bang dat hij me verlaat, of ik hem, en dat ik dan helemaal niemand meer heb in de buurt. En dan ben ik bang om iemand ooit weer zo dicht bij me te laten komen, aangezien hij dat wel is gekomen en me zoveel pijn ermee heeft gedaan...
    Dit moest er even uit...
    bedankt voor het lezen.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ik ben vriendinloos (huil) Like, Steven is de enigste die ik heb hier
    De ouders van mijn ene vriendin spreken geen Nederlands, en ... De rest van de ouders ken ik niet x]

    Lieverd -geeft knuffel-
    Ga met hem praten en vertel hoe je hem voelt bel hem desnoods op. Misschien gaat het dan beter? Hij zal vast heel erg van je houden net als jij van hem. Maar het is niet eerlijk als jij hem niet eerlijk verteld wat je dwars zit misschien gaat het erna wel beter? -knuffel-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Lieverd -geeft knuffel-
    Ga met hem praten en vertel hoe je hem voelt bel hem desnoods op. Misschien gaat het dan beter? Hij zal vast heel erg van je houden net als jij van hem. Maar het is niet eerlijk als jij hem niet eerlijk verteld wat je dwars zit misschien gaat het erna wel beter? -knuffel-


    Njha, hij komt vanavond. Dan zal het er wel met hem over hebben. Ik weet niet al dat hij zielig gaat doen -.- Kijken als een puppy enzo.
    Maar jij bent een goede relatietherapeutding x]


    Your make-up is terrible

    (...)

    Njha, hij komt vanavond. Dan zal het er wel met hem over hebben. Ik weet niet al dat hij zielig gaat doen -.- Kijken als een puppy enzo.
    Maar jij bent een goede relatietherapeutding x]

    Succes <3
    Het lukt je wel hem vertellen wat je dwars zit en typ het anders uit op de computer!
    En bedankt weet ik xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je denkt dat dat het beste is wmoet je dat cker doen. Je moet altijd je hart volgen. :')
    Maar ik denk dat via sms uitmaken, wel niet de beste opl. is. Je zegt het btr gwn in zijn gezicht. Maar probeer het zacht over te brengen. en leg ook uit wrm. x3


    A. ikmisje.

    (huil)


    Life is hard and then we die

    hij klinkt fout. sorry dat ik het zeg, maar ik snap ook wel dat je het via sms wil doen. dan gaat het toch een stuk makkelijker. [/spreekt uit ervaring] ghehe. je moet gewoon doen wat je zelf het beste vindt. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Like, ik sprak hem net, gewoon bij mij thuis, en ik zei al die dingen ... Vond hij dat ikniet boos moest en doen ging hij me uitlachen! =O


    Your make-up is terrible

    Dat vind ik zeer gevoelloos van hem! Echt meid, hij moet rekening met jou houden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    =( Dankje voor je steun <333


    Your make-up is terrible

    Oke, hier kom ik.
    Als je relatie precies zo is gelopen als daar staat beschreven - en dat neem ik aan - dan zeg ik: daar moet een eind aan komen. Die jongen heeft jou emotioneel en fysiek zo veel klappen uitgedeeld dat jij nu niet meer in staat bent normaal te kunnen redeneren. Jij bent doodsbang dat jou wat overkomt of dat je eindigt in isolement. Dat kan niet! Je bent 16 jaar - net zoals ik - en je moet niet zo verkloot worden door hem. Ik weet het, voor dit soort dingen heb je een ijzeren wil nodig en moet je soms keihard zijn als steen. Je geeft om hem en je hebt nota bene al 3 jaar een relatie, maar de manier waarop hij jou behandelt [voor mishandeling kun je hem zelfs aanklagen!] is onacceptabel. Niemand kan jou die verlatingsangst wegnemen, dat kan alleen jijzelf. Je bent onzeker en daar kan hij makkelijk misbruik van maken. Als ik zo lees wat er gebeurd is, is dat heel goed mogelijk. Dan zul je nog meer spijt hebben. Je hebt al je moed bijeen geraapt om het op tafel te leggen met hem maar hij lacht je [..] uit, recht in je gezicht.
    Ik hoop echt dat je de moed en de kracht zal vinden het uit te maken en een nieuwe fase in je leven te beginnen die er een stuk zonniger uit zal zien.
    Echt, succes.
    EDIT: Het is NIET, ik herhaal NIET laf om het via sms uit te maken als jouw leven erdoor in gevaar loopt!
    Uiteindelijk is het een keus die je zelf maakt en ik wil en kan je ook niet dwingen. Denk voor jezelf na, weeg alles af.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Aurelia

    Daar ben ik het helemaal mee eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ Aurelia
    Dat stukje doet mij best wel veel. Het geeft me zoveel stein <3


    En ik heb het vanmiddag uitgemaakt, via sms. Ik heb nog niets terug gehad, dus ik weet niet hoe hij erop reageerd.


    Your make-up is terrible

    @ Aurelia
    Dat stukje doet mij best wel veel. Het geeft me zoveel stein <3


    En ik heb het vanmiddag uitgemaakt, via sms. Ik heb nog niets terug gehad, dus ik weet niet hoe hij erop reageerd.

    Ik denk dat je wel een goede beslissing hebt gemaakt. Nu kan je weer doen wat je wilt meid! Ik ben er voor je <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ Aurelia
    Dat stukje doet mij best wel veel. Het geeft me zoveel stein <3
    En ik heb het vanmiddag uitgemaakt, via sms. Ik heb nog niets terug gehad, dus ik weet niet hoe hij erop reageerd.

    Je moet in de eerste plaats luisteren naar jezelf. Je hebt een beslissing gemaakt die goed voor je eigen welzijn is en daar heb je heel veel moed voor verzameld. Ik hoop echt dat het goed komt. Er zijn echt jongens die jou wel met respect behandelen en die jou niet in je gezicht uitlachen als je ergens mee zit. Het is alleen even zoeken ;)


    No growth of the heart is ever a waste

    Naomy, Myda en Renee, jullie zijn doodlief <33
    En de rest ook!
    Maar ik vind het moeilijk. Want ik hou wel van hem. Jullie vragen je natuurlijk af hoe je van zo'n persoon kunt houden -.-
    Ik voel me gevangen en vastgelopen in het leven. Vooral omdat ik niets meer mag van hem.
    Hij vind min stijl niet mooi, vind mijn vrienden niet aardig...



    Hij moet je accepteren zoals je bent, en als je nix mee mag van hem moet je het degelijk uitmaken, hij mag je vrijheid niet afpakken dat mag hij niet echt niet, ma als hij echt van je houdt is hij toch niet zo en doet hij jou toch lichamelijk niet pijn, je moet hem aangeven het beste en het zosnel mogelijk uitmaken


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds