• De High School Musical-cast! =D
    Jaahaaa, want ik was zo 3 februari naar die musical geweest, en toen gingen zo zo later handtekeningen uitdelen. x] En die hele cast zo tegen mij toen ik bij die tafel kwam: 'Hooi!' En die Troy (Tommie), is eigenlijk best wel knap van dichtbij.
    En ik heb de handtekening van Sharpay, ofterwijl... Sarah Chronis! Omg, dat vind ik wel even heel erg cool. x]
    Okee, dat moest er even uit x'D.


    Mijn handtekeningenlijstje:
    De HSM-crew: Sharpay (Sarah Chronis), Gabriëlla (Nathalie), Ryan (Paul), Troy (Tommie).
    En Valerio --' Alleen die ben ik kwijt. En eigenlijk kan dat mij niks schelen. x'D Ik haat hem. Want toen ik zo'n ene handtekening vroeg voor mijn vriendin ging die mij uitlachen. --'

    Hebben jullie handtekeningen van celebs? ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik van; Van Binnen.:'D & K3

    x'D

    xX

    Wie is de 1e XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik een vn FOB xD


    Your Butt is Mine!

    Sorry, maar kunnen jullie niet ook gewoon reageren op het verhaal wat ze vertelt? Het is altijd 'Dat heb ik ook' of 'Dat heb ik ook eens gehad (En dan komt het hele verhaal)'.
    Ontopic: Ik ben geen High School Musical fan, maar het lijkt me tof als je handtekeningen hebben van je favo celebs enzo :Y)

    Haha, joh dat geeft helemaal niet. ^^ Ik vind het wel leuk om te lezen, al word ik wel een beetje jaloers x'D. Butt, ik ben ook geen HSM fan hoor, alleen mijn oma had opeens kaarten, en toen mocht ik mee. ^^ Maar de musical was wel heel leuk. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    oeeh cooool 8DD waren ze aardig? :'DD

    ik heb een handtekening van Kyle en Caleb van Forever the sickest kids :333


    There are several things that I have been doing wrong.

    (...)
    Ali B. was bij mij op school

    Vet cool! ^^ Weet je wie bij ons op school was? Joris Putman (Morris uit Gtst)! Da's echt stoer. ^^ Alleen had ik hem natuurlijk weer niet gezien. --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Haha cewl :'D

    Ik heb handtekening van Barbara de Loor :') Ze was bij mij op de basisschool


    a figment of your imagination

    oeeh cooool 8DD waren ze aardig? :'DD

    ik heb een handtekening van Kyle en Caleb van Forever the sickest kids :333

    Ja ze waren heel aardig. Troy die keek nogal flirterig naar mij bij die handtekeningentafel x'D. En die Kyle en Caleb ken ik niet x'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Wie is de 1e XD

    dat is een groep met 5 jongens[mannen moet ik eigenlijk zeggenxD] en wij moesten in ons 6de(op een dag dat we maar 5 uur hebben natuurlijk!--') naar dat concert. Het was van school regelt enzo. Ik zal hier zo een link bij zetten goed? misschien ken je ze dan;)

    edit;
    http://www.youtube.com/watch?v=BaSB-hTbvDE


    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik die van Uri Geller:Y)(hoera)


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik van Maud (Idols^^) en die van Kensington.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb er een ban Joeri Fransen fzo iets z.z'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Van heel psv
    en van Christina Aguilera,(van me broer gekregen)

    ik heb een handtekening van ernst en bobbie x'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    van Brahim en Nathalia, maar die heb ik onlangs weggegooid denk ik --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik diej van de HP cast nja paar dan xD diej heb ik ooit gewonnen... van daniel en emma en rupert en dat gastje dat fleur speelde en dat gastje dat victor speelde en van robert :D (juah kweet niet zeker hoe jeh et typt)en ze staan wel mooi op een pet xD
    en uhm... voor de rest eig niet xD


    A Noble was Born in Chaos